21. okt
Kui Eesti sisevedudele veel leiab täna kõva palga eest juhi, siis rahvusvaheliste vedude puhul on juhtide põud juba sedavõrd suur, et käiakse parklast parklasse autouksele koputamas ja juhte üle meelitamas. Täna on ainsaks lahenduseks võõrtööjõud, kuid riik seda ei soosi ja kes teab kui kauaks sedagi enam on. Lahendust süvenevale pobleemile ei paista kusagilt.
Logistikauudised.ee toetajad:
Statistikaameti andmetel suurenes Eesti sadamate kaubamaht selle aasta üheksa kuu jooksul võrreldes 2020. aasta sama perioodiga 9%.
1. oktoobrist vahetus Ida-Viru maakonnas transpordiameti hallatavatel riigiteedel hooldelepingupartner, järgnevaks viieks aastaks asus korrashoiutöid tegema OÜ N&V.
Neste ja Hesburger alustavad ringmajandusalast koostööd. Kasutatud toiduõli enam kui 300 Hesburgeri kiirtoidurestoranist Soomes, Eestis, Lätis ja Leedus kogutakse ja töödeldakse ümber, et toota taastuvast toorainest diislikütust.
Renault’ vesinikulahenduste pakkuja HYVIA avalikustab 27.-28. oktoobril Hyvolutioni messil Pariisis vesinikul töötava Renault Master Van H2-TECHi ning ühtlasi vesinikkütuse tankla prototüübid.
Tööriistad
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077