Rail Balticu koordinaator: loodetavasti jäävad rekameeste pikad sõidud minevikku
Rail Balticu käivitumine võib lõpetada rekameeste mitmenädalased veod ja kodust eemalolekud, ütles Äripäeva raadios Rail Balticu äriprotsesside koordinaator Harri Aro.
Aro sõnul muudab Rail Balticu tulek rekameeste elu kodusemaks. "Ma loodan, et see jääb minevikku, kus tuleb nädalaks või kaheks kodust ära minna. Pigem ongi selline last mile delivery ja õhtuks oled kodus," rääkis ta.
Puudu on 10 miljardit, peamiseks argumendiks militaarlogistika tagamine
Balti riikide transpordiministrid leppisid kokku, et taotlevad ühiselt täiendavat Euroopa Liidu rahastust Rail Baltica projektile, rõhutades selle strateegilist tähtsust sõjalise liikuvuse ja piirkondliku julgeoleku seisukohalt.
President Alar Karis osales Varssavis peetud Kolme mere algatuse kümnendal tippkohtumisel, kus ta tõstis esile taristuühenduste, digiarengu ja energiajulgeoleku tähtsuse Euroopa tulevikus.
Rail Baltica projekt jõudis Eestis uue tähiseni: reedel allkirjastati lepingud kahe rahvusvahelise konsortsiumiga, kes rajavad Eesti põhitrassi kaks võtmelõiku. Tegemist on Eesti ajaloo suurima taristulepinguga.
Rail Baltic Estonia tunnistas ehitushankel edukaks kaks rahvusvahelist konsortsiumit, mis pärast lepingute sõlmimist ehitavad kiirraudtee kaks suurt lõiku kokku eeldatavalt 726 miljoni euro eest.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.