• 13.03.25, 10:47

Rail Baltic valis 700miljonisel hankel välja kaks konsortsiumit

Rail Baltic Estonia tunnistas ehitushankel edukaks kaks rahvusvahelist konsortsiumit, mis pärast lepingute sõlmimist ehitavad kiirraudtee kaks suurt lõiku kokku eeldatavalt 726 miljoni euro eest.
Visioon aastaks 2030, kui käib rongiliiklus Tallinna ja Varssavi vahel.
  • Visioon aastaks 2030, kui käib rongiliiklus Tallinna ja Varssavi vahel.
  • Foto: Rail Baltic Estonia
Rail Balticu Eesti põhitrassi alliansshanke esimesest voorust pääsesid edasi neli rahvusvahelist ja üks kodumaine konsortsium, kirjutas Logistikauudised eelmise aasta novembris. Eesti ettevõtteid koondavasse konsortsiumisse kuulusid Erkko Saluste ja Veikko Veskimäele kuuluv Verston Eesti OÜ, Marcel Vichmanni ja Tiit Pruuli taristuehitusfirma GoTrack OÜ ning Järelpinge Inseneribüroo OÜ ja Reaalprojekt OÜ.

Seotud lood

Uudised
  • 02.10.24, 15:21
Rail Baltic kuulutas ajaloolise miljardihanke välja
Eestit Euroopaga ühendava raudtee ehitamiseks soovib riigifirma luua alliansi ehitajatega. Tallinnast Iklani ulatuva raudtee ja osaliselt selle muldkeha ehitamine läheb maksma kuni 932 miljonit eurot.
Uudised
  • 28.02.25, 13:14
Nordecon sai mahuka Rail Balticu lepingu
Nordecon sõlmis ehituslepingu Rail Balticu põhitrassi Selja-Tootsi lõigu ehituseks, mis kestab 2028. aasta lõpuni.
Uudised
  • 30.01.25, 08:30
Rail Baltica ühisettevõte taotleb Euroopast juurde 325 miljonit eurot
Rail Baltica Baltikumi ühisettevõte RB Rail AS on esitanud rahastamistaotluse käesoleva eelarveperioodi Euroopa Ühendamise Rahastu (CEF) konkursile. Täiendavateks ehitus- ja arendustöödeks Eestis, Lätis ja Leedus taotletakse kokku üle 325 miljoni euro
Uudised
  • 20.01.25, 08:30
Rail Baltic peab sportliku tempo hoidmiseks leidma 450 miljonit
Rail Baltic valmib sportlikus tempos 2030. aastaks, on taristuprojekti juht Anvar Salomets kindel ning annab isegi lootust, et rahaga ei tohiks suuremat muret olla.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele