Värskelt sõlmitud lepingu maht on 62 miljonit eurot, millele lisandub käibemaks.
Foto: Liis Treimann
Ehituskontserni ettevõte Tariston ja Rail Baltic Estonia sõlmisid ehituse töövõtulepingu Rail Balticu Pärnumaa põhitrassi raudteetaristu esimese etapi ehitustöödeks lõigul Selja-Tootsi.
Rail Baltic valmib sportlikus tempos 2030. aastaks, on taristuprojekti juht Anvar Salomets kindel ning annab isegi lootust, et rahaga ei tohiks suuremat muret olla.
Juhatuse esimehe töö peamine eesmärk on tagada, et Rail Baltica raudteeühendus viiakse ellu vastavalt kokkulepitud kvaliteedistandarditele, eelarvele ja tähtaegadele, seisis konkursi tingimustes. Praeguse juhatuse esimehe Anvar Salometsa lepingu tähtaeg lõppeb märtsis.
Tuntud taristuettevõtja Sven Pertens sai endale üllatuseks kaela kaks kriminaalasja. “Nagu siin muudest juttudest kuulda on, siis püütakse otsida veel episoode.”
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.