• 04.04.25, 14:39

Autovedajate palga TOP 50: esmakordselt ajaloos ühes ettevõttes palk üle 4000 euro kuus

Klassikaliselt suudavad parimat palka maksta kütusemüüjate „transpordiosakonnad“, ehk Circle K Transport Eesti ja Alexela Motors, kus on keskmised palgad olnud juba pikemat aega üle 3000 euro kuus. Kuid on veel üks ettevõte, kus keskmine brutopalk ulatus 2024. aastal esmakordselt sektoris suisa üle 4000 euro kuus.
Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
  • Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
  • Foto: Margo Novikov OÜ
Logistikauudised on Infopanga Logistika kvartaliraporti põhjal välja toonud erinevate valdkondade parimad palgamaksjad aastal 2024. Avaldatud on kullerfirmade, laondusettevõtete ja ekspedeerimisfirmade parimad palgamaksjad, jäänud on veel kaubavedajad, ehk maanteetranspordisektor, kus palkadega „optimeerimine“ on kõige teravamalt esile kerkinud. Seda suurem on seal aga kontrast parimate ja kehvemate ”ametlike“ palgamaksjate vahel.
Logistika värsket kvartaliraportit saad täismahus lugeda SIIN!
2024. aasta nelja kvartali koondkäive oli kaubaveosektoris 1,1 miljardit eurot ja see kahanes aasta varasemaga võrreldes 0,7%. Töötajate arv on valdkonnas kahanenud viimased neli kvartalit järjest ja infopanga prognoosimudel näitab sama trendi jätkumist. Valdkond on jätkuvalt keerulises seisus ja ettevõtted otsivad kokkuhoiukohti, mida töötajate arvu optimeerimine kahtlemata annab. Teisalt kummitab valdkonda krooniline veokijuhtide puudus.
Nelja kvartali keskmine töötasu oli 1390 eurot ja see kasvas aastaga 6,6%. Töötasu tõus on olnud terve aasta jooksul üsna ühtlane, kuid jäänud Eesti sama perioodi keskmisele alla 1,2 protsendipunkti võrra.

“Optimeerimine” valdkonnad igapäevane teema

Autotranspordiettevõtete palkadega „optimeerimine“ on olnud üheks teravaimaks probleemiks sektoris. Logistikauudised on sel teemal kirjutanud pärast aasta alguses toimunud autovedajate aastakonverentsi mitmeid lugusid, kuni vähim tööjõumakse maksvate ettevõtete TOP 100 avaldamiseni välja.

Seotud lood

TOP
  • 14.03.25, 11:40
Nostalgia TOP: Autovedajate TOP 2005, mis on saanud toonastest “tegijatest” 20 aastat hiljem?
Logistikauudised võttis ette 20 aastat tagasi ilmunud Autotranspordiettevõtete TOP 90 ja uuris, kui paljud toonastest edukatest tegutsevad tänaseni, kas ja kui palju neist on läinud pankrotti, kes on lihtsalt tegevuse lõpetanud või kes on otsustanud muul tegevusalal kätt proovida. Samuti seda, kui palju on 20 aasta jooksul toimunud muudatusi omanikeringis?
TOP
  • 07.03.25, 14:30
Laondusfirmade palga TOP 30: esikohal vähetuntud e-kaupade käitleja
Infopanga hiljuti ilmunud Logistika kvartaliraport tõi muuhulgas välja erinevate valdkondade parimad palgamaksjad aastal 2024. Logistikauudised toob need järjepanu ka oma lugejateni, nädal tagasi avaldasime kullerfirmade palga edetabeli, seekord võtame ette laondussektori.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
Infopanga Logistika kvartaliraport tõi muuhulgas välja erinevate valdkondade parimad palgamaksjad aastal 2024. Logistikauudised on juba avaldanud kullerfirmade ja laondusettevõtete parimad palgamaksjad, sedapuhku on kord ekspedeerimisfirmade käes, kus tippude palgad teiste sektori valdkondadega võrreldes on sootuks teisest kategooriast.
TOP
  • 28.02.25, 13:10
Kullerfirmade palga TOP 40: esimese ja viimase vahel kümnekordsed käärid
Infopanga sel nädalal ilmunud Logistika kvartaliraport tõi muuhulgas välja erinevate valdkondade parimad palgamaksjad aastal 2024. Logistikauudised toob need järjepanu ka oma lugejateni, alustades sedapuhku kullerteenuseid pakkuvatest firmadest, kus käärid TOPi esimese ja viimase vahel kõige suuremad.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele