• ST
  • 07.09.23, 12:13

Kümnendi lõpuks 85 000 elektriautot liiklusse: kõigepealt laadimistaristu, seejärel autod

Elektriautode laadimisega seotud üldine teooria on, et 10–15 auto kohta on vaja ühte avalikku laadimisporti. Elektrum Eesti usub, et kõigepealt tulebki luua laadimistaristu, küll siis ka elektriautod järgi tulevad.
Elektrum plaanib arendada Baltikumi suurima elektriautode laadimisvõrgu.
  • Elektrum plaanib arendada Baltikumi suurima elektriautode laadimisvõrgu.
  • Foto: Erakogu
Ennustuse kohaselt on kümnendi lõpuks Eestis 85 000 elektriautot, nii et tööpõld infrastruktuuri loomiseks on suur. 2023. aasta lõpuks arvatakse teedel sõitvat umbes 5500 elektriautot ning hetkeseisuga katavad avalikud pordid ka laadimisvajaduse.

Seotud lood

Uudised
  • 07.09.23, 11:25
Neste sisenes Eestis elektriautode kiirlaadimise turule
Neste avas Tallinnas Kadaka teenindusjaamas oma Baltikumi esimese 100% taastuvelektrienergial põhineva kiirlaadimisjaama.
Uudised
  • 07.09.23, 07:30
Snabb avas Leedus oma kasutajatele 300 uut elektriauto laadijat
Parkimis- ja autopesuteenuseid osutava tehnoloogiaettevõtte Snabb (endine Barking), laienes Leedus elektriautode laadimise turule ning avas Snabbi kasutajatele 300 uut laadijat 70 asukohas üle riigi. Uus ärisuund avati koostöös Eesti elektriauto laadijate platvormi Plugfree ja Leedu laadijate võrgustiku Inbalance Gridiga.
Uudised
  • 26.07.23, 07:00
Ekspert: elektriautodele üleminek saab olema keerulisem kui räägitakse
Ehkki ELi ametnike ambitsioonikate eesmärkideni keelustada aastast 2035 uute fossiilkütustel töötavate autode müük on aega veel tosin aastat, on carVerticali autoekspert Matas Buzelise hinnangul elektriautodele üleminekul mitmeid probleeme, millele ametiasutused ei näi tähelepanu pööravat.
Uudised
  • 29.08.23, 13:08
Alexela ja Eesti Talleks ühendavad e-volutsiooni kiirendamiseks jõud
Investeerimisettevõte Eesti Talleks ja kodumaine energiakontsern Alexela ühendasid jõud, et muuta elektriautode laadimisteenus kontorihoonetes kättesaadavamaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele