• 25.05.12, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autoveoseadus karistab turusolkijaid varasemast rangemalt

Märtsis kehtima hakanud autoveoseaduse muudatuste järgi läks karmimaks karistusmäär tegevusloata autovedajale.
Kui varem trahviti tegevusloata autovedajat 200 trahviühikuga, siis nüüd on rahatrahv kuni 300 trahviühikut, rääkis majandus- ja kommunikatsiooniministeerumi teede- ja raudteeosakonna juhtivspetsialist Eda Rembel Autoveoseaduse muudatusi tutvustaval Äripäeva loengul. „See on signaal turusolkijatele, kes tahavad teha vaheltkasu ilma igasuguseid nõudeid täitmata. Oleme siin karmimaks muutunud,“ ütles Rembel.

Seotud lood

Uudised
  • 25.05.12, 12:30
Rahvusvahelisele veoturule pääseb ilma siseveo kogemuseta
Märtsist kehtima hakanud Autoveoseaduse muudatuste järgi ei ole rahvusvaheliste vedude turul tegutsemiseks enam vajalik eeltingimus, et vedaja peab olema tegutsenud kaks aastat sisevedudel.
Uudised
  • 25.05.12, 11:38
Ettevõtjate hulk rahvusvahelistes autovedudes tõuseb kiiresti
Alates 2011. aastat on kiirelt tõusmas rahvusvahelistel vedudel kasutatavate veokite hulk. Kahe aastaga on veoautode arv rahvusvahelistel vedudel kasvanud 26%.
Uudised
  • 25.05.12, 11:50
Autoveod on väikeettevõtete pärusmaa
Eestis on 57% rahvusvaheliste vedude turul tegutsevatest autoevdajatest vaid kuni 5 veoautoga ettevõtted.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele