Alates 1. juulist 2025 tõusis Eestis käibemaksumäär 22 protsendilt 24 protsendile. SmartPosti teenuste hinnad eraklientidele aga ei muutu. Ettevõte on otsustanud käibemaksutõusu enda kanda võtta, et vältida hinnatõusu inimestele.

- SmartPosti otsus puudutab ainult erakliente.
- Foto: SmartPosti
„Arvestades järjestikuseid maksutõuse ja majanduslikult keerulist olukorda, oleme otsustanud, et alates 1. juulist me eraklientidele mõeldud teenuste hindu ei tõsta,“ ütleb Sander Borodkin, SmartPosti müügiosakonna juht. „Võtame käibemaksutõusu enda kanda, et lõpphind kliendile jääks muutumatuks. Meie soov on anda väike, aga praktiline panus selleks, et igapäevakulud ei kasvaks rohkem kui paratamatult peab.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Usaldusväärne töötaja on kullerfirma edu peamine tagatis, mistõttu on konkurents selles sektoris tööjõuturul väga suur. Väärt töötaja tahab aga saada ka väärt palka. Millised on tänavu esimese kvartali andmete põhjal parimat palka maksvad kullerfirmad? Nagu selgub Infopanga värskest logistika kvartaliraportist, on eelmise edetabeli liidri kõrvale tõusnud veel teinegi ettevõte.
Ehkki Amazon, Temu jt välismaised platvormid on eestlaste seas aina popimad, näitab suuremate kullerfirmade ja Eesti e-kaubanduse liidu uus ühine monitooring, et lõvisosa kaupadest tellitakse siiski Eesti ettevõtetelt.
Lisatud intervjuu SmartPosti Baltikumi juhiga.
Möödunud nädalal kaubamärgi muutusest teavitanud SmartPosti avas Rae vallas ettevõtte Baltikumi suurima sorteerimiskeskuse. Investeeringu kogumaksumus on umbes 14 miljonit eurot. Hoone ehitust teostas NOBE.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.