Lõppenud aastal luges logistikauudiste veebikülge 142 756 unikaalset lugejat, mida on ligi 10% rohkem kui 2018. aastal. Millised olid kümme meie lugejatele kõige enam huvi pakkunud lugu?

- Reisijatevedu Muuga-Vuosaari liinil ning Sea Windi pardal käis testimas ka retrostiilis elektriauto NOBE, mille tootmine sai mullu tõsiseid tagasilööke.
- Foto: Roman Muljar
Alates 12. juunist avas Tallink Eesti ja Soome vahel seni vaid kaubaveoliinina tegutsenud Muuga-Vuosaari liini ka tavareisijatele, kes soovivad sõidukiga soodsalt Soome sõita.
3. juuni 2019
Artikkel jätkub pärast reklaami
AS GoBus tõstis alates 1. juulist Tartu linnaliinide bussijuhtide palka üle 20%, viies kohalike vedude töötasu Lõuna-Eesti rekordtasemele.
18. juuni 2019
Liiklusseaduse järgi on talverehvide kohustuslik kasutusaeg lõppenud, kuid talviste tee- ja ilmastikuolude jätkudes võis mullu naastrehve kasutada kuni 30. aprillini.
31. märts 2019
27. augustil 2018 tegi esimese sõidu Operaili multimodaalne konteinerrong, mis on aastaga vedanud 2828 konteinerit, ehk 5656 veoauto jagu kaupu. Augustis veeti juba 400 konteinerit kuus. Selle ettevõtmisega võitis Operail ka
Aasta Logistikategu 2019 tiitli.
Artikkel jätkub pärast reklaami
28. august 2019
Aprillis kuulutati välja täiesti tundmatu ettevõtte Tarne OÜ pankrot, kuid pealtnäha tühise uudise taga peitus lugu viimase aja skandaalseimast ettevõtte ülevõtmisest.
25. aprill 2019
Mullune erakordselt hea viljasaak tekitas teraviljatootajates suure nõudluse veokite järele ning selle leevendamiseks palgati lõunanaabreid vilja sadamasse vedama. Tegelikkuses tegi see olukorda aga vaid hullemaks, sest sadama vastuvõtuvõimekus ei muutunud. Lihtsalt veokite järjekord sadamas kasvas ning veokid muudeti ajutisteks viljaladudeks.
12. september 2019
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks kõrgele kütusehinnale kimbutab veofirmasid lõunanaabrite konkurents ning majanduse jahtumine nii ekspordi, kui transpordisuunal, ütles rahvusvaheliste vedajate liidu juht Einar Vallbaum,
25. september 2019
Rahvusvahelise Autovedajate Liidu IRU (International Road Transport Union) värske aruanne leidis, et Euroopa autotranspordisektor kannatab mitme aastakümne kõige rängema elukutseliste autojuhtide puuduse all: iga viies veok on ilma juhita.
28. märts 2019
Mitu päeva kestvate jaanilõkete ümber toimuvad sündmused moodustasid kokku ühe suure üle-eestilise rahvaürituse. Kuidas teha valikut, kui jaanisündmuste infot on üle veebi ja erinevate ajakirjandusväljaannete väga palju? Ettevõtlikud inimesed lõid selleks vastava mobiilirakenduse.
20. juuni 2019
Artikkel jätkub pärast reklaami
12. juunil toimus esmakordselt Eestis tõstukijuhtide võistluse StaplerCup eelvoor, mille kolme alavooru võitjad Risto Toompalu, Rauno Elm ja Sander Sabre sõitsid augustis Eestit esindama Saksamaal toimuval finaalvõistlusel. Seal kahjuks eestlased finaali ei pääsenud, võitjaks osutus individuaalarvestuses Tšehhist pärit Radek Fiala, teise koha saavutas slovakk Tomas Prasil ja kolmanda koha Tonny Koster Hollandist.
13. juuni 2019
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.