TOP 10: millised olid logistikauudiste lõppenud aasta loetuimad lood?

Lõppenud aastal luges logistikauudiste veebikülge 142 756 unikaalset lugejat, mida on ligi 10% rohkem kui 2018. aastal. Millised olid kümme meie lugejatele kõige enam huvi pakkunud lugu?

Reisijatevedu Muuga-Vuosaari liinil ning Sea Windi pardal käis testimas ka retrostiilis elektriauto NOBE, mille tootmine sai mullu tõsiseid tagasilööke.  Foto: Roman Muljar

1. Tallink alustab Muuga-Vuosaari liinil soodsat reisijatevedu

Alates 12. juunist avas Tallink Eesti ja Soome vahel seni vaid kaubaveoliinina tegutsenud Muuga-Vuosaari liini ka tavareisijatele, kes soovivad sõidukiga soodsalt Soome sõita.

3. juuni 2019

2. Go Bus lubab Tartu bussijuhtidele järsku palgatõusu

AS GoBus tõstis alates 1. juulist Tartu linnaliinide bussijuhtide palka üle 20%, viies kohalike vedude töötasu Lõuna-Eesti rekordtasemele.

18. juuni 2019

3. Naastrehvidega võib sõita aprilli lõpuni

Liiklusseaduse järgi on talverehvide kohustuslik kasutusaeg lõppenud, kuid talviste tee- ja ilmastikuolude jätkudes võis mullu naastrehve kasutada kuni 30. aprillini.

31. märts 2019

4. Operail tõi aastaga maanteelt ära ligi 5600 veokit

27. augustil 2018 tegi esimese sõidu Operaili multimodaalne konteinerrong, mis on aastaga vedanud 2828 konteinerit, ehk 5656 veoauto jagu kaupu. Augustis veeti juba 400 konteinerit kuus. Selle ettevõtmisega võitis Operail ka Aasta Logistikategu 2019 tiitli.

28. august 2019

5. Via 3L Speditionist lahkunud juhid avavad kaarte

Aprillis kuulutati välja täiesti tundmatu ettevõtte Tarne OÜ pankrot, kuid pealtnäha tühise uudise taga peitus lugu viimase aja skandaalseimast ettevõtte ülevõtmisest.

25. aprill 2019

6. Viljaveoautod on muutunud seisvateks ladudeks

Mullune erakordselt hea viljasaak tekitas teraviljatootajates suure nõudluse veokite järele ning selle leevendamiseks palgati lõunanaabreid vilja sadamasse vedama. Tegelikkuses tegi see olukorda aga vaid hullemaks, sest sadama vastuvõtuvõimekus ei muutunud. Lihtsalt veokite järjekord sadamas kasvas ning veokid muudeti ajutisteks viljaladudeks.

12. september 2019

7. Autovedajad tunnevad turu jahtumist

Lisaks kõrgele kütusehinnale kimbutab veofirmasid lõunanaabrite konkurents ning majanduse jahtumine nii ekspordi, kui transpordisuunal, ütles rahvusvaheliste vedajate liidu juht Einar Vallbaum,

25. september 2019

8. IRU: Euroopas on peatselt ligi pooled veokid ilma juhita

Rahvusvahelise Autovedajate Liidu IRU (International Road Transport Union) värske aruanne leidis, et Euroopa autotranspordisektor kannatab mitme aastakümne kõige rängema elukutseliste autojuhtide puuduse all: iga viies veok on ilma juhita.

28. märts 2019

9. Jaanipäeva logistikas on abiks vastav kaardirakendus

Mitu päeva kestvate jaanilõkete ümber toimuvad sündmused moodustasid kokku ühe suure üle-eestilise rahvaürituse. Kuidas teha valikut, kui jaanisündmuste infot on üle veebi ja erinevate ajakirjandusväljaannete väga palju? Ettevõtlikud inimesed lõid selleks vastava mobiilirakenduse.

20. juuni 2019

10. Selgusid Eesti parimad tõstukijuhid

12. juunil toimus esmakordselt Eestis tõstukijuhtide võistluse StaplerCup eelvoor, mille kolme alavooru võitjad Risto Toompalu, Rauno Elm ja Sander Sabre sõitsid augustis Eestit esindama Saksamaal toimuval finaalvõistlusel. Seal kahjuks eestlased finaali ei pääsenud, võitjaks osutus individuaalarvestuses Tšehhist pärit Radek Fiala, teise koha saavutas slovakk Tomas Prasil ja kolmanda koha Tonny Koster Hollandist.

13. juuni 2019

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Ana Tilkson
Ana TilksonReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150