Majanduskonverentsil „Tallinna roll Eesti-Vene majanduse ja transpordi suhetes“ rõhutas AS Tallinna Sadam juhatuse esimees Ain Kaljurand, et Eesti transiit saab tõhusaks sadama ja raudtee koostöös, ilmneb linnavalitsuse teatest.
„Koostöös Eesti Raudteega on Tallinna Sadam efektiivne kanal kaupade kiireks laadimiseks/lossimiseks ning ennekõike transiidi teenindamiseks,“ ütles Kaljurand. „Tallinna Sadama kaudu jõuavad Hiina/Aasia kaubad otse, odavalt ja kiiresti peamisele sihtturule ehk Venemaale.“
Ärikeskkonna loomiseks on sadam soetanud maid ja loonud sadama vahetusse lähedusse tööstuspargi ala, kus on ühendus raudteega ja maanteega ning kuhu on võimalik rajada tehaseid, komplekteerida erinevaid tooteid, kinnistades sellega sadamale kaubavood ja võimaluse luua töökohti.
2009. aastal läbis Tallinna Sadamat 7,26 miljonit reisijat, kellest 416 000 olid kruiisireisijad 150-st erinevast riigist. Kaljuranna sõnul peitub Tallinna sadama reisijateveo potentsiaal eelkõige Peterburis. „Kui Stokholmis on 842 000 elanikku ja Tallinn- Stokholmi laevaliinil sõitis eelmisel aastal 813 000 inimest siis Peterburi oma 4,6 miljoni inimesega on Tallinnale tõeline turg ja väljakutse.“
„Tänapäeval ei armastata mitte niivõrd suuri, kuivõrd tugevaid. Seega - saagem tugevateks,“ lõpetas Kaljurand.
Seotud lood
"Hiinast maismaad pidi üle Klaipeda Euroopasse... - ütlen ausalt: ma sellesse ei usu," välistas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand raudteetransiidi Hiinast Euroopasse.
Tänasel transiidikonverentsil "Transestonia 2010: Tõusulaine" tõdes Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand, et Eestil on Singapuri laadseks majandustriumfiks samad ja veel paremadki eeldused.
"Oleme valmis vastu võtma 100 000 tonniseid söelaevu, seda ei suuda teha ükski Läänemere Vene, Läti ega Leedu sadam," teatas valmisolekust kasvavale Hiina söenõudlusele õlg alla panna Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand.
"Meile teeb vaid rõõmu, et see külaskäik aset leiab. Nii kõrgetasemelist delegatsiooni pole siin viimasel ajal käinud," teatas lootusrikkalt Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
Hetkel kuum
Pingereas poolsada bussifirmat!
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
Tagasi Logistikauudised esilehele