"Hiinast maismaad pidi üle Klaipeda Euroopasse... - ütlen ausalt: ma sellesse ei usu," välistas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand raudteetransiidi Hiinast Euroopasse.
Ta pidas võimalikuks, et mõni konteiner vast kulgeb Hiinast läbi Klaipeda Euroopasse, kuid uskumata selle tulevikku, ootab ta huviga kindlaid numbreid.
Kümned miljonid TEU-d mis konteinervedudega kulgevad Hiinast Euroopasse oleksid tema seletusel raudteele üle võimete. "Raudteel pole sellist läbilaskevõimet! Meritsi on soodsam - raudtee ei suuda konkureerida," pidas ta transiiti Hiinast piki raudteed võimatuks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
"Ain Kaljurand ei tohigi muud rääkida ja peab õigustama enda eksistentsi," pidas transiidiärimees Endel Siff Tallinna Sadama juhatuse esimehe Hiina transiidi juttu sisutühjaks.
"Te olete valinud Ningbo näol endale väga hea koostööpartneri! Edu Teile!" tunnustas isalikult hiinlaste muidu pühalikult surmtõsine asepeaminister Zhang Dejiang eestlasi.
Majanduskonverentsil „Tallinna roll Eesti-Vene majanduse ja transpordi suhetes“ rõhutas AS Tallinna Sadam juhatuse esimees Ain Kaljurand, et Eesti transiit saab tõhusaks sadama ja raudtee koostöös, ilmneb linnavalitsuse teatest.
"Eesti Raudteel on loomulikult hea meel, kui tuleb kaupa juurde," avaldas Eesti Raudtee juhatuse liige Priit Haller heameelt järgmisel nädalal saabuva hiinlaste delegatsiooni üle.
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.