"Te olete valinud Ningbo näol endale väga hea koostööpartneri! Edu Teile!" tunnustas isalikult hiinlaste muidu pühalikult surmtõsine asepeaminister Zhang Dejiang eestlasi.
"Me loodame, et teist saavad meie partnerid," avaldas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand Muuga Sadama tehnokeskuse ruumis oma soovi Hiina asepeaministrile.
"Me loodame näha ka Hiina tööstust meie sadamas, et suunata toodangut Euroopa turgudele," seletas Kaljurand pühendunult ja lisas, et näiteks hiinlaste ühe suurima kaubasadama kaup on siin Eestis väga oodatud.
"Ma olen Ningbo Sadamaga väga tuttav. Ningbo on tõeline city. Ma väga toetan Ningbo Sadama ja Tallinna Sadama vahelist koostööd," kostis Hiina asepeaminister tunnustavalt Kaljuranna tutvustuse peale. "Te olete valinud Ningbo näol endale väga hea koostööpartneri! Edu Teile!" lisas hiinlaste asepeaminister isalikult.
"See siin on meie konteinerterite ala,"näitas Kaljurand sadama katuselt võõrastele tervet laiuvat sadamaala. "Me loodame, et see ala saab Ningbo Sadamast tulevatele konteineritele mahalaadimiskohaks," tutvustas Kaljurand sadama katusel jalutavale Zhang Dejiangile ja ta ärimeestest kaaskonnale. See siin on vabakaubandusala, lisas ta laia käeviipega üle Muuga Sadama panoraami.
Sadamajuhi seletusel hiinlastele on Muugal hea ühendus Venemaa ja teiste selle lähiriikidega. Enamik kaupu tulebki tema seletusel sealt just rongidega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Hiinast maismaad pidi üle Klaipeda Euroopasse... - ütlen ausalt: ma sellesse ei usu," välistas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand raudteetransiidi Hiinast Euroopasse.
"Minu hinnagul on Tallinn jäänud Riia ja Kotka varju. See ongi läinud nii poliitilistel põhjustel," tõdes Eesti Laevaomanike Liidu tegevjuht Enn Kreem Tallinn Sadama kohta.
"Meile teeb vaid rõõmu, et see külaskäik aset leiab. Nii kõrgetasemelist delegatsiooni pole siin viimasel ajal käinud," teatas lootusrikkalt Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand.
"Eesti Raudteel on loomulikult hea meel, kui tuleb kaupa juurde," avaldas Eesti Raudtee juhatuse liige Priit Haller heameelt järgmisel nädalal saabuva hiinlaste delegatsiooni üle.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.