"Meile teeb vaid rõõmu, et see külaskäik aset leiab. Nii kõrgetasemelist delegatsiooni pole siin viimasel ajal käinud," teatas lootusrikkalt Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand.
Samas on aga see kohtumine eelkõige taustatöö - seega konkreetseid otsuseid siit loota ei maksa, seletas ta.
Siiski on esmaspäevasel kohtumisel peale valitsuste vaheliste eriprojektide arutelu teemaks kindlasti laevandus ja sellega seonduv.
Nädala algul käis Tallinna Sadama juhatuse liige Allan Kiil välja idee, et tulevikus taktis kliima soojenemisega võiks vedada kaupu ka mööda Põhja-Jäämerd kui jäävaba ning senisest otsemat teed.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Ma ei näe siin märkimisväärset edu!" kostis selle peale Kaljurand resoluutselt.
"... kuid ajaliselt on see huvitavam, kui alt kaudu tulles...," jäi ta viivu aja pärast mõttesse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Ain Kaljurand ei tohigi muud rääkida ja peab õigustama enda eksistentsi," pidas transiidiärimees Endel Siff Tallinna Sadama juhatuse esimehe Hiina transiidi juttu sisutühjaks.
"Te olete valinud Ningbo näol endale väga hea koostööpartneri! Edu Teile!" tunnustas isalikult hiinlaste muidu pühalikult surmtõsine asepeaminister Zhang Dejiang eestlasi.
Majanduskonverentsil „Tallinna roll Eesti-Vene majanduse ja transpordi suhetes“ rõhutas AS Tallinna Sadam juhatuse esimees Ain Kaljurand, et Eesti transiit saab tõhusaks sadama ja raudtee koostöös, ilmneb linnavalitsuse teatest.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.