• 26.11.25, 11:51

Tasub teada: kuidas kujuneb kasko hind tegelikult?

Transpordiameti statistika järgi on liiklusõnnetuste arv viimastel aastatel kasvanud – kui 2020. aastal registreeriti 1406 juhtumit, siis mullu juba 1837, millega kaasnes 70 hukkunut. Tänavune aasta toob loodetavasti rõõmsamaid numbreid ning murrab eelnevate aastate trendi.
Lisaks sõiduki tehnilistele andmetele mõjutab kasko hinda ka sõidukiomaniku vanus ja kahjuajalugu.
  • Lisaks sõiduki tehnilistele andmetele mõjutab kasko hinda ka sõidukiomaniku vanus ja kahjuajalugu.
  • Foto: Swedbank
Õnnetused tähendavad aga lisaks inimkannatanutele tihti ka suuri kulusid ja kahju, mis võib küündida tuhandetesse eurodesse. Seega tasub aegsasti mõelda, kuidas end ootamatute avariide vastu kaitsta. Selle valguses küsitakse meilt tihti, millest sõltub kaskokindlustuse hind?

Seotud lood

Uudised
  • 01.10.25, 09:11
LKF: avariipõhjustajate keskmine vanus kasvab, kõrgeim on see bussijuhtide seas
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt on liikluskindlustusjuhtumi põhjustajate keskmine vanus kasvanud viis aastat iga kümnendiga sel sajandil. Kui sajandivahetusel põhjustasid enamiku liiklusõnnetustest 30ndates aastates juhid, siis 2012. aastal oli liiklusõnnetuse põhjustaja keskmiselt 40-aastane ja alates 2022. aastast 45-aastane. Eriti kõrge keskmine on aga veoki- ja bussijuhtide seas.
Uudised
  • 10.09.25, 12:03
LKFi pikaaegne juht Mart Jesse lahkub ametist, asemele tuleb Tuuli Pärenson
Eesti Kindlustusseltside Liidu (EKsL) ja Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) uus juhatuse esimees on Tuuli Pärenson. Pikaaegne juhatuse esimees Mart Jesse lahkub ametist 11. septembril.
Uudised
  • 26.08.25, 09:54
Liiklusõnnetuste arvu vähenemine on liikluskindlustuse hinna alla toonud
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu esimesel poolaastal Eestis 15 800 liikluskindlustuse juhtumit kogukahjuga 34,7 miljonit eurot, mida on üheksa protsenti vähem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Kasulik
  • 08.08.25, 13:58
Küberpettus või suvaline parkla – valus kaotus võib tabada ka veosekindlustuse olemasolul
Teada-tuntud tõsiasi on see, et vedaja vastutab veose säilitamise eest veose vastuvõtmisest lähtekohas kuni selle toimetamiseni sihtkohta. Paraku pole keegi kaitstud pahatahtlike rünnakute eest teel või küberruumis logistikat korraldades. Abi ei pruugi olla ka tavapärasest veosekindlustusest. Kuidas ikkagi võimalikke kahjusid vältida?
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele