“Olukord Eesti autoturul on päris masendav. Eriti kontekstis, et automaks pidi meid viima rohelisemate autode poole, aga tegelikkuses oleme tagasi nõukaajas, kus eraauto omanikku peetakse kulakuks ja pursuiks,” kirjutab Bassadone Baltic OÜ Baltikumi juht Erkki Ots värskelt ilmunud sõidukimüüjate aastaraportis.
Riik kogus esimeses kvartalis uute autode müügilt 5 miljonit eurot registreerimismaksu, kuid see ei ületa ilmselt kaotatud käibemaksutulu, mis jääb autode müügi vähenemise tõttu riigieelarvesse laekumata, rääkis ettevõtja Viktor Siilats.
Kuigi teede arendamiseks on järgnevateks aastateks eraldatud raha rohkem, on teede seisundi säilitamiseks ette nähtud vahendid ikka vaeslapse osas, kirjutab Taristuehituse Liidu tegevjuht Tarmo Trei.
Eesti riigi senised pingutused elektriautode kasutuselevõtu soodustamiseks on olnud hüplikud, ajutised ja ilma suurema strateegilise haardeta. Mobire Eesti maajuht Marek Kurs leiab, et kui soovime, et elektriauto oleks rohkem kui sümbol roheambitsioonist, peame looma reaalseid eeldusi selle igapäevaseks kasutamiseks.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.