• 09.09.25, 11:45

Tarmo Trei: kui automaks kaob, jäävad teed loodetud rahasüstita

Kuigi teede arendamiseks on järgnevateks aastateks eraldatud raha rohkem, on teede seisundi säilitamiseks ette nähtud vahendid ikka vaeslapse osas, kirjutab Taristuehituse Liidu tegevjuht Tarmo Trei.
Taristuehituse Liidu tegevjuht Tarmo Trei.
  • Taristuehituse Liidu tegevjuht Tarmo Trei.
  • Foto: Raul Mee
Transpordiameti andmetel on viimase kolme-nelja aasta jooksul riigiteede seisund märgatavalt halvenenud. Teehoiukava aastateks 2025–2028 näeb neljaks aastaks ette küll varem riigieelarve strateegias kokkulepitust 222 miljoni euro jagu suurema kogusumma – 932,3 miljonit eurot –, kuid sellest enamust on plaan kasutada arendusteks, mitte riigiteede säilitamiseks.

Seotud lood

Saated
  • 08.09.25, 11:33
Betooni töövõtja Rail Balticu ehitamisest: riske on palju, üks neist tööjõud
Kui Ukrainas peaks sõda lõppema, siis läheb ilmselt suur hulk Rail Balticut ehitavaid töötajaid Ukrainat üles ehitama, rääkis Maru Betoonitööde juht Taavi Varb.
Uudised
  • 26.08.25, 08:30
Pärnumaa luhtunud teelõigu uuele ehitushankele esitati viis pakkumust
Juuli alguses kuulutas Transpordiamet välja Tallinna–Pärnu–Ikla maantee km 108,5–115,8 Are möödasõidu 2+2 teelõigu ehituse riigihanke, millele esitati kokku viis pakkumust.
Saated
  • 19.08.25, 13:42
Kuldar Leis Rail Balticust: kui Läti ja Leedu ei saa oma osa valmis, paneme rongi ikka sõitma
2030. aastaks peaks saama valmis Rail Baltic Tallinnast Euroopasse sõitmiseks, kuid Läti või Leedu probleemide korral saab arvestada vähemalt alternatiivse Eesti-sisese liiniga, ütles taristuminister Kuldar Leis.
Uudised
  • 19.08.25, 13:30
Via Baltica Sauga–Pärnu 2+2 teelõik avati liikluseks
Teisipäeval, 19. augustil avati ametlikult liikluseks Tallinna‒Pärnu‒Ikla maantee kilomeetrite 122,6–125,2 Sauga–Pärnu 2+2 teelõik. Teetööde eesmärk on suurendada liiklusohutust, parandada sõidumugavust ja suunata raskeliiklus enne asulat uuele trassile.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele