"Oleme valmis vastu võtma 100 000 tonniseid söelaevu, seda ei suuda teha ükski Läänemere Vene, Läti ega Leedu sadam," teatas valmisolekust kasvavale Hiina söenõudlusele õlg alla panna Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand.
"Meie eelis ongi looduslikult sügav Muuga Sadam," lisas ta. Seega võib üsna kindel olla, et lõunanaabrid ega venelased ei suuda küll eestlasile konkurentsi pakkuda.
Samas tunnistas Kaljurand, et hoolimata kasvavast kivisöe nõudlusest, ei julge midagi loota. "Kivisöe hind on veel sedavõrd madal, et veel ei julge ma küll veomahu kasvu loota."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pigem lootis ta midagi kohtumisest Hiinas detsembri esimesel poolel, kus jutuks tuleb konkreetselt konteinervedu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Ain Kaljurand ei tohigi muud rääkida ja peab õigustama enda eksistentsi," pidas transiidiärimees Endel Siff Tallinna Sadama juhatuse esimehe Hiina transiidi juttu sisutühjaks.
Majanduskonverentsil „Tallinna roll Eesti-Vene majanduse ja transpordi suhetes“ rõhutas AS Tallinna Sadam juhatuse esimees Ain Kaljurand, et Eesti transiit saab tõhusaks sadama ja raudtee koostöös, ilmneb linnavalitsuse teatest.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.