Autor: Siim Sultson • 10. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaljurand: veaksime, kui oleks mida vedada

"Oleme valmis vastu võtma 100 000 tonniseid söelaevu, seda ei suuda teha ükski Läänemere Vene, Läti ega Leedu sadam," teatas valmisolekust kasvavale Hiina söenõudlusele õlg alla panna Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand.

"Meie eelis ongi looduslikult sügav Muuga Sadam," lisas ta. Seega võib üsna kindel olla, et lõunanaabrid ega venelased ei suuda küll eestlasile konkurentsi pakkuda.

Samas tunnistas Kaljurand, et hoolimata kasvavast kivisöe nõudlusest, ei julge midagi loota. "Kivisöe hind on veel sedavõrd madal, et veel ei julge ma küll veomahu kasvu loota."

Pigem lootis ta midagi kohtumisest Hiinas detsembri esimesel poolel, kus jutuks tuleb konkreetselt konteinervedu.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077