Logistikaettevõte DPD laiendab sel aastal hoogsalt oma võrgustikku, paigaldades Eestisse 40 uut pakiautomaati. Laienemise tulemusel saavad pakiautomaadi 12 Eesti asulat, kus pole varem pakiautomaati olnud.
Viimase e-kaubanduse uuringu järgi eelistab 83% Eesti elanikest paki kättesaamiseks ning saatmiseks kõige rohkem just pakiautomaate.
Foto: DPD Eesti
„DPD laieneb pakiautomaatidega sinna, kus on teenuse järgi kõige enam nõudlust. 40-st uuest asukohast 12 on väiksemad asulad, nagu näiteks Roosna-Alliku, Käru, Harju-Risti, Rummu ja Luige, kus ei ole hetkel ühtegi pakiautomaati.
Kui DPD e-kaubanduse uuringu järgi tagastas viimati e-poest tellitud kauba 11% Eesti elanikest, siis rõivaste ja jalanõude kategoorias tagastatakse juba pea iga kolmas pakk. Kuigi tasuta tagastus on e-ostu sooritamisel oluline argument, võib see mugavus peagi kaduda.
DPD Eesti juht Remo Kirss ütleb, et linnasiseste kullersõitude tegemiseks on elektrikaubikud suurepärased. Raskeveokid võiksid tema hinnangul kasutada pigem vesinikutehnoloogiat.
14.-15. juunil toimus Hilton Tallinn Park hotellis Euroopa olulisem posti- ja pakisektori konverents World Mail & Express (WMX) Europe, mis tõi kokku üle 200 oma ala tipu.
DPD Eesti käivitas Tallinnas õhukvaliteedi seire programmi, millega mõõdetakse kõige kriitilisemaid tervist mõjutavaid eriti peeneid osakesi. Lasertehnoloogial põhinevad andurid on paigaldatud DPD kaubikutele ning pakiautomaatidele. Kõigil linnaelanikel on võimalik interaktiivse veebikaardi kaudu jälgida õhukvaliteeti reaalajas.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.