DPD Eesti juht Remo Kirss ütleb, et linnasiseste kullersõitude tegemiseks on elektrikaubikud suurepärased. Raskeveokid võiksid tema hinnangul kasutada pigem vesinikutehnoloogiat.

- DPD Eesti juht Remo Kirss ütleb, et linnasiseste kullersõitude tegemiseks on elektrikaubikud suurepärased. Raskeveokid võiksid tema hinnangul kasutada pigem vesinikutehnoloogiat.
- Foto: Erakogu
"Elektrisõidukite akud on paratamatult rasked ning mida suuremaks läheb sõiduulatus, seda raskemaks lähevad ka akud ja kaob kandevõime. Seepärast ma ei usu, et raskeveokitel on akutehnoloogia tulevikus parim valik, pigem vesinikutehnoloogia, leiab Kirss.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.