DPD Eesti juht Remo Kirss ütleb, et linnasiseste kullersõitude tegemiseks on elektrikaubikud suurepärased. Raskeveokid võiksid tema hinnangul kasutada pigem vesinikutehnoloogiat.

- DPD Eesti juht Remo Kirss ütleb, et linnasiseste kullersõitude tegemiseks on elektrikaubikud suurepärased. Raskeveokid võiksid tema hinnangul kasutada pigem vesinikutehnoloogiat.
- Foto: Erakogu
"Elektrisõidukite akud on paratamatult rasked ning mida suuremaks läheb sõiduulatus, seda raskemaks lähevad ka akud ja kaob kandevõime. Seepärast ma ei usu, et raskeveokitel on akutehnoloogia tulevikus parim valik, pigem vesinikutehnoloogia, leiab Kirss.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.