DPD Eesti juht Remo Kirss ütleb, et linnasiseste kullersõitude tegemiseks on elektrikaubikud suurepärased. Raskeveokid võiksid tema hinnangul kasutada pigem vesinikutehnoloogiat.

- DPD Eesti juht Remo Kirss ütleb, et linnasiseste kullersõitude tegemiseks on elektrikaubikud suurepärased. Raskeveokid võiksid tema hinnangul kasutada pigem vesinikutehnoloogiat.
- Foto: Erakogu
"Elektrisõidukite akud on paratamatult rasked ning mida suuremaks läheb sõiduulatus, seda raskemaks lähevad ka akud ja kaob kandevõime. Seepärast ma ei usu, et raskeveokitel on akutehnoloogia tulevikus parim valik, pigem vesinikutehnoloogia, leiab Kirss.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.