Maanteeamet on hädas digitaalsete sõidumeerikute kaartide väljastamisega, milleta kutselised veoautojuhid sõita ei tohi, hinnanguliselt puudutab probleem sadakonda veokijuhti.
- Sõidumeerikul on andmed autojuhi töö-, sõidu- ja puhkeaja kohta, ilme selleta veokijuht sõita ei tohi. Foto: Andras Kralla
Kutselise autojuhina Soomes töötav Kalmer on alates sunnitud puhkusel, kuna sõidumeerikuta sõita ei tohi, millal tuleb kaart, ei tea keegi, vahendab
ERRi uudisteportaal.
Maanteeameti liiklusdirektor Meelis Telliskivi tunnistas. et probleemid tekkisid kaartide trükkimisel, kui lepingupartner Trüb Baltic viis tootmise Soome, praegu vaadatakse masinatevahelisel suhtlemisel tekkinud lünki inimeste abiga üle.
Märtsis
kirjutas Äripäev, et Eesti ID-kaartide valmistaja Trüb Baltic AS, mis on Eestist aastate jooksul 10 miljonit eurot kasumit korjanud, paneb siinse esinduse kinni. Veebruaris otsustas ettevõtte juhtkond töölepingud märtsi lõpus üles öelda. Ettevõttel oli Eestis 15 töötajat.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.