Venemaal ekspedeerimisega tegelev Transtrade taastas mullu oma hiilgeaegade käibe, mis ulatus mullu 8,7 miljardi kroonini. Põhitegevusest kasumit mullu siiski ei teenitud.
Peamiselt söevedudega tegelev Transtrade oli kümne suurema ekspedeerija seas ainus, kes eelmisel aastal käivet kasvatas. Firma eenis eelmisel aastal 10 mln krooni ärikahjumit. 15,5 mln krooni finantstulusid (intressitulud) andsid aasta tulemuseks 5,5 mln krooni puhaskasumit.
Ettevõte käive kogunes Venemaalt.
Ettevõttes töötas üks töötaja, tegevjuht Jüri Rapoport, üks juhatuse liige ja kaks nõukogude liidet. Palgakulud moodustasid 744 000 krooni. Juhatuse ja nõukogu töötasud moodustasid 408 000 krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jaotamata kasumit on 725 mln kroonise bilansimahuga firmal kogunenud 275 mln krooni. Dividende maksta ei plaanita.
Transtrade AS kuulub läbi Transgroup Invest ASi Sergei Glinkale ja Maksim Liksutovile. Viimases Äripäeva Rikaste TOPis olid mehed 7. ja 8. kohal.
Transgroup Invest maksis mullu dividendideks 20 mln krooni, 2009. aasta eest plaanivad omanikud võtta 30 mln krooni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aastaid Eesti ekspedeerijaist suurimat käivet näidanud Transtrade otsustas möödunud aastast muuta raamatupidamislikke arvestuspõhimõtteid. Nii kadus paberil käibest ligi üheksa miljardit krooni ja ettevõte suuremate seast.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.