• 04.08.10, 13:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kahekordne käive turuliidrit kasumisse ei viinud

Venemaal ekspedeerimisega tegelev Transtrade taastas mullu oma hiilgeaegade käibe, mis ulatus mullu 8,7 miljardi kroonini. Põhitegevusest kasumit mullu siiski ei teenitud.
Peamiselt söevedudega tegelev Transtrade oli kümne suurema ekspedeerija seas ainus, kes eelmisel aastal käivet kasvatas. Firma eenis eelmisel aastal 10 mln krooni ärikahjumit. 15,5 mln krooni finantstulusid (intressitulud) andsid aasta tulemuseks 5,5 mln krooni puhaskasumit.
Ettevõte käive kogunes Venemaalt.
Ettevõttes töötas üks töötaja, tegevjuht Jüri Rapoport, üks juhatuse liige ja kaks nõukogude liidet. Palgakulud moodustasid 744 000 krooni. Juhatuse ja nõukogu töötasud moodustasid 408 000 krooni.
Jaotamata kasumit on 725 mln kroonise bilansimahuga firmal kogunenud 275 mln krooni. Dividende maksta ei plaanita.
Transtrade AS kuulub läbi Transgroup Invest ASi Sergei Glinkale ja Maksim Liksutovile. Viimases Äripäeva Rikaste TOPis olid mehed 7. ja 8. kohal.
Transgroup Invest maksis mullu dividendideks 20 mln krooni, 2009. aasta eest plaanivad omanikud võtta 30 mln krooni.

Seotud lood

Uudised
  • 22.07.11, 11:30
Esiekspedeerija pjedestaalilt maas
Aastaid Eesti ekspedeerijaist suurimat käivet näidanud Transtrade otsustas möödunud aastast muuta raamatupidamislikke arvestuspõhimõtteid. Nii kadus paberil käibest ligi üheksa miljardit krooni ja ettevõte suuremate seast.
Uudised
  • 21.02.25, 14:25
Laoseis 2025 konverents keskendub kogemuslugudele
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele