• 19.11.08, 15:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadam pikendab võlakirjade lunastustähtaega

AS Tallinna Sadam pikendas homme kukkuvat aastase võlakirjaemissiooni lunastustähtajaga kuue kuu võrra.
Firma teatas börsile, et sõlmis lepingu Nordea Bank Finland Plc Eesti filiaaliga 1-aastase võlakirjaemissiooni lunastustähtajaga 19. november 2008. a pikendamiseks 6 kuu võrra võimalusega refinantseerida võlakirjad pikendatud perioodi lõppemisel 19.05.2008. a 10-aastaseks tähtajaks.           
Emissiooni maht on 25,6 mln EUR (400 mln EEK) ning see koosneb 512       
võlakirjast nimiväärtusega a 50 000 EUR (782 330 EEK). Pikendatud 6-kuulisel perioodil on võlakirjade baasintressiks 1 kuu Euribor, millele lisandub intressimarginaal 1,15% aastas. Kui AS Tallinna Sadam kasutab võimalust muuta  võlakirjaemissiooni tähtaeg 10-aastaseks, kehtib võlakirjadele baasintressimäär 6 kuu Euribor, millele lisandub intressimarginaal 2,5% aastas.                

Artikkel jätkub pärast reklaami

Võlakirjade omanikuks on Nordea Bank Finland Plc Eesti filiaal ja emissioon on  registreeritud Eesti väärtpaberite keskregistris. Võlakirjad ei ole börsil noteeritud.                                           
Emissiooni lunastustähtaja lühiajaline pikendamine on tingitud hetkel          
rahaturgudel valitsevast pikaajalise finantseerimise piiratud pakkumisest ning ebasoodsast hinnast. Arvestades ASi Tallinna Sadami nvesteerimisprojektide  pikaajalisust, planeeritakse finantsturgudel tingimuste paranedes              refinantseerida nimetatud võlakirjaemissioon pikaajaliseks. Juhul kui rahaturu tingimused ei parane on võimalus kasutada eelpool nimetatud Nordea panga       optsiooni.     

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele