Egiptuse Suessi kanalis sõitis esmaspäeval madalikule Kreeka firmale kuuluv kaubalaev MV Glory, mis veab Ukrainast Hiinasse maisi. Õnneks said puksiirid laeva madalikult lahti.
Kaubalaev MV Glory sõitis madalikule Suessi kanalis Qantara linna lähedal. Firma Leth Agencies teatel said kanalipuksiirid laeva lahti ning oodata on kõigest lühemat sorti tarnete hilinemisi.
Konsultatsioonifirma McKinsey analüüsi kohaselt naasevad tarneahelad parimal juhul pandeemia-eelse normaalsuse juurde selle aasta lõpuks, kuid halvimal juhul juhtub see alles 2024. aastal. Kokku nähakse nelja erinevat stsenaariumit.
Pärast 3,5 kuud kestnud aresti saab Suessi kanalis ummiku põhjustanud konteinerlaev Ever Given jätkata kolmapäeval, 7. juulil lõpuks oma reisi Rotterdami suunas. Millise summa eest nõustus Suessi kanaliamet lõpuks laeva vabastama, seda osapooled ei täpsusta.
Kaks kuud pärast õnnetust on Suessi kanalis kinni jäänud kaubalaeva Ever Giveni meeskond Egiptuse kohtuotsusega endiselt vahi all ning laev arestitud. Eesti kindlustusfirmad on asunud veosekindlustuse alusel kaubamanike kahjusid hüvitama, ERGO teatas 200 000 eurosest summast.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.