Ainult tellijatele
Autor: Logistikauudised.ee • 13. oktoober 2022
Ainult tellijatele

Omniva hakkas kaupmeestele pakkuma kaupade tagastusteenust

Omniva hakkas alates septembrist pakkuma kaupmeestele nii tava- kui e-poest ostetud kaupade tagastusteenust üle kogu Baltikumi. Terviklik tagastuskeskkond sobib igas suuruses ettevõtetele, millel ei ole kliendi jaoks kaupade tagasi saatmiseks oma lahendust.

„Kaupmehe jaoks on tegemist tervikliku ja paindliku teenusega, millega saab hallata kõiki tagastusega seotud tegevusi mugavalt ühes keskkonnas. Teenuse kasutusele võtmiseks on vaja ainult Omnivaga ühendust võtta ja teenus toimib koheselt. Kaupmees saab ise määrata tagastamisega seotud tingimused, näiteks ajaperioodi, ostusumma kliendi kontole tagasi kandmise kuupäeva, ning jälgida kõikide tagastuste staatuseid ja põhjuseid,“ selgitas Omniva Eesti äri- ja müügiüksuse juht Kristo Kõivumägi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077