• 13.10.22, 11:37

Omniva hakkas kaupmeestele pakkuma kaupade tagastusteenust

Omniva hakkas alates septembrist pakkuma kaupmeestele nii tava- kui e-poest ostetud kaupade tagastusteenust üle kogu Baltikumi. Terviklik tagastuskeskkond sobib igas suuruses ettevõtetele, millel ei ole kliendi jaoks kaupade tagasi saatmiseks oma lahendust.
Omniva hakkas kaupmeestele pakkuma kaupade tagastusteenust
„Kaupmehe jaoks on tegemist tervikliku ja paindliku teenusega, millega saab hallata kõiki tagastusega seotud tegevusi mugavalt ühes keskkonnas. Teenuse kasutusele võtmiseks on vaja ainult Omnivaga ühendust võtta ja teenus toimib koheselt. Kaupmees saab ise määrata tagastamisega seotud tingimused, näiteks ajaperioodi, ostusumma kliendi kontole tagasi kandmise kuupäeva, ning jälgida kõikide tagastuste staatuseid ja põhjuseid,“ selgitas Omniva Eesti äri- ja müügiüksuse juht Kristo Kõivumägi.

Seotud lood

Uudised
  • 06.10.22, 09:58
Konkurentsiamet keelas Express Posti müügi Eesti Postile
Konkurentsiamet ei lubanud AS Express Posti müüki Omniva kaubamärgi all tegutsevale AS Eesti Postile, selgub kolmapäeval vahetult enne börsipäeva lõppu avaldatud Ekspress Grupi börsiteatest.
Uudised
  • 28.09.22, 15:33
Omniva on kõige kiiremini kasvav bränd Baltikumis
Äsja avaldatud BRAND CAPITALI Baltikumi armastatuimate brändide uuringus hinnati Omniva kõige kiiremini kasvavaks brändi ja arvati kolme hinnatuma brändi hulka.
Uudised
  • 05.09.22, 10:11
Omniva hakkab Saaremaal kogukondlikke pakikappe testima
Omniva paigaldab Saaremaale esimesed pakikapid, mis sobivad kogukondlikuks kasutamiseks ning kutsub saarlasi katsetama ühendatud posti ja paki saamise võimalusi.
Uudised
  • 01.09.22, 11:17
Omniva majandustulemusi mõjutas jätkuvalt sõjategevus Ukrainas
Omniva kontserni poolaasta käive ja kasum jäid alla ootustele, tulemust mõjutasid rahvusvaheliste teenuste mahtude langus, kasvavad energiahinnad, madalam tarbijate kindlustunne ning ka ühekordsed kulud.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele