Omniva hakkas alates septembrist pakkuma kaupmeestele nii tava- kui e-poest ostetud kaupade tagastusteenust üle kogu Baltikumi. Terviklik tagastuskeskkond sobib igas suuruses ettevõtetele, millel ei ole kliendi jaoks kaupade tagasi saatmiseks oma lahendust.
„Kaupmehe jaoks on tegemist tervikliku ja paindliku teenusega, millega saab hallata kõiki tagastusega seotud tegevusi mugavalt ühes keskkonnas. Teenuse kasutusele võtmiseks on vaja ainult Omnivaga ühendust võtta ja teenus toimib koheselt. Kaupmees saab ise määrata tagastamisega seotud tingimused, näiteks ajaperioodi, ostusumma kliendi kontole tagasi kandmise kuupäeva, ning jälgida kõikide tagastuste staatuseid ja põhjuseid,“ selgitas Omniva Eesti äri- ja müügiüksuse juht Kristo Kõivumägi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsiamet ei lubanud AS Express Posti müüki Omniva kaubamärgi all tegutsevale AS Eesti Postile, selgub kolmapäeval vahetult enne börsipäeva lõppu avaldatud Ekspress Grupi börsiteatest.
Äsja avaldatud BRAND CAPITALI Baltikumi armastatuimate brändide uuringus hinnati Omniva kõige kiiremini kasvavaks brändi ja arvati kolme hinnatuma brändi hulka.
Omniva paigaldab Saaremaale esimesed pakikapid, mis sobivad kogukondlikuks kasutamiseks ning kutsub saarlasi katsetama ühendatud posti ja paki saamise võimalusi.
Omniva kontserni poolaasta käive ja kasum jäid alla ootustele, tulemust mõjutasid rahvusvaheliste teenuste mahtude langus, kasvavad energiahinnad, madalam tarbijate kindlustunne ning ka ühekordsed kulud.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.