Äsja avaldatud BRAND CAPITALI Baltikumi armastatuimate brändide uuringus hinnati Omniva kõige kiiremini kasvavaks brändi ja arvati kolme hinnatuma brändi hulka.
Kokku hinnati uuringu käigus üle 600 brändi ning Omniva pälvis Baltikumi üldarvestuses kolmanda koha, konkureerides esikolmikus Swedbanki ja Maximaga. Eelmise aastaga võrreldes jäi Omniva positsioon Baltikumis samaks. Omniva on ka armastatuim bränd postiteenuste valdkonnas ning ühtlasi hinnati see Baltikumi kõige inimlikumate brändide arvestuses seitsmendaks.
Omniva paigaldab Saaremaale esimesed pakikapid, mis sobivad kogukondlikuks kasutamiseks ning kutsub saarlasi katsetama ühendatud posti ja paki saamise võimalusi.
Milliseid lahendusi võtab kasutusele riigi postifirma Omniva, et olla jätkusuutlikkuse vallas suunanäitaja, kuuleb saates "Jätkusuutlik ja roheline", kus keskendutakse innovatsioonile ning kestlikkusele paki- ja postiäris.
Omniva kontserni poolaasta käive ja kasum jäid alla ootustele, tulemust mõjutasid rahvusvaheliste teenuste mahtude langus, kasvavad energiahinnad, madalam tarbijate kindlustunne ning ka ühekordsed kulud.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.