Omniva ihkab olla suunanäitaja: mitu pakki ühte kappi, elektrirattad ja mobiilsed automaadid
Milliseid lahendusi võtab kasutusele riigi postifirma Omniva, et olla jätkusuutlikkuse vallas suunanäitaja, kuuleb saates "Jätkusuutlik ja roheline", kus keskendutakse innovatsioonile ning kestlikkusele paki- ja postiäris.
Omniva juhatuse liige Kristi Unt ja Omniva operatsioonide juht Evert Rööpson rääkisid saates, et pakiautomaadi kasutamine on kõige rohelisem viis paki kättesaamiseks, ent ka seal on arenguruumi.
Foto: Äripäev
Juttu tuleb juhtimisest ja töötajatest, automatiseerimise vajalikkusest, aga ka sellest, kuidas toetada elu igas Eestimaa nurgas. Postiteenuse pakkujana tuleb jõuda igasse väravasse ja iga kliendini, samal ajal hoida logistikaga seotud keskkonnamõju madal ja sõiduringid mõistlikud.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.