2020. aasta sügisel pole autotranspordiettevõtete akuutne mure mitte koroonapandeemia, vaid juhikaartide kriis ja tõusnud üleveohinnad, selgub seekordsest „Äripäeva TOPi“ saatest.
ERAA-s on viimastel kuudel toimunud suured muutused: 21. jaanuaril kutsuti usalduse kaotuse tõttu juhatusest tagasi Toivo Kuldkepp, samast päevast on uueks tegevjuhiks Andres Tootsman. Eelmisel nädalal esitas lahkumisavalduse nõukogu esimees Einar Vallbaum, kelle asemele valiti Jaak Kivisild.
Reedel jõustusid Euroopa liikuvuspaketi esimesed nõuded, mis seavad karmimad piirangud töötajate töö- ja puhkeajale, nende rikkujaid ähvardavad ka trahvid.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.