2020. aasta sügisel pole autotranspordiettevõtete akuutne mure mitte koroonapandeemia, vaid juhikaartide kriis ja tõusnud üleveohinnad, selgub seekordsest „Äripäeva TOPi“ saatest.

- Veoauto. Pilt on illustreeriv.
- Foto: Raul Mee
Autovedajatest räägitakse seetõttu, et hiljuti ilmus Äripäeva autotranspordi TOP. Kuue majandusnäitaja põhjal koostatud pingerea esikolmikusse jõudsid Alpter Grupp Tartust, Lääne-Virumaa firma Tarvas Invest ja rahvusvaheline veokorraldaja Omecar.
Nii on see aga mulluste andmete põhjal. Kui erinevaks on kujunenud tänavune aasta, sellest räägib saates Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni president ning transpordiettevõtte Lajos juhatuse liige Einar Vallbaum. Audiitoripilku esindab aga KPMG vanemaudiitor Priit Heinaste. Nendega vestleb Karl-Eduard Salumäe.
Veofirmade jaoks on koroona juba üle-eelmine mure
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.