Nädal tagasi alustasid Tallinnas 135 CityBee Fiat 500 väikeautot minutipõhise nutirendi teenuse pakkumist. Tallinna linnavalitsus aga ei toeta pealinna tänavatele nii suure hulga autode toomist ning ei soovi ettevõttele vastu tulla ka soodsamate parkimistingimuste andmisel.

- Pidulik rivistus enne ametlikku starti Tallinna Vabaduse väljaku kõrval parklas.
- Foto: Liis Treimann
135 auto lisandumine Tallinna linnaliiklusesse ei ole tasuta ühistransporti propageeriva linnavalitsuse jaoks just eriline rõõmusõnum. Abilinnapea Kalle Klandorfi sõnul on linna jaoks murekoht see, kui rendiautod jäävad sarnaselt renditõukeratastega linnatänavatele seisma ja liiklust takistama, kuid samas võtavad nad tõuksidest märkimisväärselt rohkem ruumi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.