• 19.03.18, 16:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas aktsiisitõusude taustal ellu jääda?

Sellist pealkirja kannab 24. aprillil toimuv järjekordne Kütuseturu Aastakonverents, kus keskendutakse kütuseturul ja logistikasektoris toimuvale piirikaubanduse taustal ning otsitakse võimalikke lahendusi olukorra leevendamiseks.
Kütuseturu Aastakonverentsi logo
  • Kütuseturu Aastakonverentsi logo Foto: Logistikauudised.ee
"Palju on räägitud piirikaubandusest tavatarbijate tasandil, kuid märksa vähem ettevõtjate olukorrast," ütles Eesti Õliühingu vastne juhatuse liige Orlen Eesti juht Siret Liivamägi. „Teenimatult on avalikus diskussioonis tähelepanuta jäänud Eesti ettevõtjad ja transpordisektor eesotsas autovedajate ning nende klientidega. Ettevõtjate jaoks oli oma tegevuse ümberkorraldamine ning kohandamine naaberriikides tankimiseks keeruline, kuid praeguse Eesti maksupoliitika tõttu möödapääsmatu lahendus. See omakorda aga tähendab, et riik jäb ilma suurest hulgast maksurahast."
Mis saab edasi?
Tekkinud olukorra täpsemaks kaardistamiseks valmib konverentsiks Kantar Emori värske kütuseturu uuring, kus on küsitletud nii kütusemüüjaid, autovedajaid kui ka tootmisettevõtteid. Riigi seisukohti aktsiisipoliitikast selgitab Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Dmitri Jegorov ning samal teemal arutletakse ka vestlusringis, kuhu on kutsutud erinevate poliitiliste jõudude esindajad.
Oma osaluse selles on kinnitanud endised rahandusministrid Jürgen Ligi Reformierakonnast, Sven Sester IRL-ist ja Ardo Ojasalu Vabaerakonnast, riigi poolelt lööb vestlusringis kaasa rahandusministeeriumi tolli- ja aktsiisipoliitika osakonna juhataja Marek Uusküla.
Päeva teises pooles heidetakse pilk tulevikku. Vaadatakse, mida teeb kütuse maailmaturg, millised alternatiivkütuseid me hakkame kasutama lähitulevikus ning oma motivatsioone ja tasuvusarvutusi tutvustab Eesti esimese uhiuue CNG raskeveoki ostja Ahto Oja.
Tutvu konverentsiga lähemalt siin!
Soodushind kehtib kuni märtsi lõpuni!
Konverentsi korraldavad Äripäeva logistikauudised.ee teemaveeb koostöös Eesti Õliühinguga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 17:15
Kuidas jõudis üle poole tonni kaaluv Estonia klaver tervelt Pariisi Notre-Dame’i katedraali?
Detsembris 2024 taasavati pidulikult Pariisi Notre-Dame’i katedraal, kuhu jõudis kingitusena ka Estonia klaver. Klaveri kinkisid katedraalile Eesti ettevõtjad ning õrna, ent samas üle poole tonni kaaluva pilli keeruka transpordi Prantsusmaale organiseeris heategevusena DSV Estonia.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele