See, et riigieelarvesse laekub liiklustrahvidelt peaaegu poole vähem raha, on hea uudis, sest autopargid ja liikluskultuur on paranenud sõnas Hiiu Autotrans OÜ tegevjuht Urmas Pielberg.
„Autopark on parem ega pole olnud põhjust saata autoomanikke korduvale ülevaatusele,“ sõnas Pileberg. Tema hinnangul on paranenud ka sõidukijuhtide käitumine, kui enam nii palju trahve ei pea tegema.
„Selliseid asju ei ole meie firmas tulnud, et keegi jääks vahele kiiruse ületamisega. Meie ettevõtte põhjal võin väita, et üldine kultuur on parenenud,“ sõnas Pielberg.
Pielbergi hinnangul pole õige, et riigieelarves arvestatakse liiklustrahvide summaga. „Minu arvates on absurd! Ma ei tea küll ühtegi riiki, kus see oleks rahakoti täiendamise meede,“ ütles Pielberg.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eelarvesse plaaniti liiklustrahvide laekumiseks 255,2 miljonit krooni, kuid esimese poolaasta laekumiste alusel on eeldatav laekumine ligi 43 protsenti vähem ehk 142,7 miljonit krooni.
Seotud lood
Enim vähendati siseministeeriumi haldusala trahviprognoosi, kuna kiiruskaamerate töölerakendamine lükkus maikuusse ja nendest laekuvad trahvisummad on oodatust väiksemad.
Trahvide suurus motiveerib inimesi liikluses korralikult käituma, rääkis siseminister Marko Pomerants.
Minu arvates on hästi rumal, et riigieelarvesse arvestatakse mingi summa liiklustrahvidena, ütles Plangi Trans OÜ juht ja omanik Urmas Plangi.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.