"Need on omanike vahelised diskussioonid. Meie juhatuse liikmed nendel kõnelustel ei osale," kostis Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelinen firma müügiteemal.
Tegemist on ühe omaniku väljumisega, kommenteeris ta SAS-i poolset tahet müüa Estonian Air Eesti riigile.
Mis Estonian Airi müük firmale tooks?
"Nii nagu laps ei saa valida oma vanemaid, ei saa ka firma valida omale omanikku," kirjeldas Eskelinen olukorda, kus omanikud toimetavad üle ettevõtte pea. Samas ta tõdes, et ega siis müük firma operatiiv- ja igapäeva töösse muutusi too.
"Meile on oluline, et asjad oleksid selged: mida meilt omanikud ootavad," iseloomustas ta Estonian Airi töötajate ootusi.
Estonian Airi emafirma SAS püüab oma kulusid kärpida igal moel. Ehkki SASil on III kvartalist isegi ette näidata väike kasum, püüab firma saada lahti kõigist lisategevustest ja ilmselt ka tütarfirmadest ning keskenduda endale ning põhitegevusele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kanadas uute reisilennukite ostuvõimalusi uurimas käinud Estonian Airi president Andrus Aljas peab tehingu piduriks ebaselgust lennufirma omanikeringis.
Ehkki analüütikud ennustasid SASile III kvartaliks kahjumit 40 miljonit eurot, tuli selle asemele hoopis üllatuslik kasum enne makse 10 miljonit eurot, edastab Kauppalehti.
Võrreldes 2008. aastaga kahanes Estonian Airi teenuseid kasutavate reisijate arv üle veerandi. Majanduslikult peaks firma sel aastal jõudma ometi nulli.
Ilmselt lähipäevail läheb riik Estonian Airi ostu otsustavale sirgele, ilmneb Bloombergist. Täna lennufirma ostu arengutest valitsuse istungil ülevaadet andnud majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts on seni jäänud tabamatuks.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.