Ehkki analüütikud ennustasid SASile III kvartaliks kahjumit 40 miljonit eurot, tuli selle asemele hoopis üllatuslik kasum enne makse 10 miljonit eurot, edastab Kauppalehti.
SASi seletusel on siin põhjuseks kulude kokkuhoid ja lennukite suurenenud täituvus. Siiski osa kommentaatoreid kahtlustab, kas siia pole mitte lisatud käibenumbreid.
SASi käive langes eelmise aasta tasemelt ligi 17% ehk tasemele 1 miljard eurot. Reisijate hulk kahanes aga 14,7%.
Firmasisesed arutelud kulude rohkemaks kärpimiseks on aga kohanud vastuseisu. SASi juhtkonna ja ametiühingute nõupidamised säästmise teemal on jooksnud karile.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aasta lõpp tõotab tulla firmale pingeline, kuna kauglendudel hinnasurve tugevneb.
Seotud lood
SAS hakkas lennuturgu vallutama, algatuseks avatakse sel aastal neli uut liini, edastab lennufirma.
Võrreldes aastatagusega, SAS-i kahjum enne makse paisus selle aasta veebruaris üle kahe korra, teatab Kauppalehti.
"Estonian Airi ost? Mis ost? Mis mõttes?" puhkes majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts Estonian Airi riigipoolsest ostust kuuldes naerma.
"Need on omanike vahelised diskussioonid. Meie juhatuse liikmed nendel kõnelustel ei osale," kostis Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelinen firma müügiteemal.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.