Võrreldes aastatagusega, SAS-i kahjum enne makse paisus selle aasta veebruaris üle kahe korra, teatab Kauppalehti.
Kui 2009. aasta jaanuaris-veebruaris oli lennufirma kahjum enne makse 672 miljonit Eesti krooni, siis selle aasta jaanuaris-veebruaris 1,536 miljardit Eesti krooni.
SAS-i käive kahanes eelmise ja selle aasta kahe esimese kuu perioodide võrdluses tasemelt 11,20 miljardit Eesti krooni tasemele 9,44 miljardit Eesti kroonil. Kassavoog oli 669 miljoni Eesti krooniga plusspoolel.
SAS-i täna avalikustatud jaanuari-veebruari näitajad liituvad aktsiaemissiooniga, kus ettevõte kavatseb koguda 8 miljardit Eesti krooni uut kapitali.
Lennufirma hinnangul tuleb selle aasta I kvartali kahjum umbes 1,6 miljardit Eesti krooni. Lisaks ootab firma lõppevalt märtsilt eelmise aasta märtsist "palju paremat" tulemust.
Võrreldes aastatagusega, on SAS-i reisijate hulk kasvanud.
2009. aastal tabas SAS-i 5,4 miljardi Eesti krooni suurune kahjum. Küll aga saavutas lennufirma eelmise aasta III kvartalis kasumi 156 miljonit Eesti krooni.
Märtsi algul kinnitas ettevõte, et SAS läheb saneerimisele ja müüki.
Siiski võtab firma tegevjuhi Mats Janssoni sõnul müügihange aega ja raskelt kahjumis SAS tuleb saada esiteks kasumisse, et turul tekiks selle vastu huvi.
Liiati on SAS-i räsinud ka mõne aasta taguse Norra luurekäigu ilmsikstulek ja sadu miljoneid maksev kohtukaristus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tõenäoliselt läheb SAS saneerimise järel müüki, teatab Kauppalehti.
Ehkki analüütikud ennustasid SASile III kvartaliks kahjumit 40 miljonit eurot, tuli selle asemele hoopis üllatuslik kasum enne makse 10 miljonit eurot, edastab Kauppalehti.
SASile kuuluv SAS Cargo sõlmis kokkuleppe, et maksab 180 mln krooni hinnakokkulepetes osalemise tõttu.
SAS nuuskis konkurendi järel, kukkus sisse ja nüüd tuleb maksta sadu miljoneid trahvi ja kohtukulud pealekauba, teatab Kauppalehti.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.