"Estonian Airi ost? Mis ost? Mis mõttes?" puhkes majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts Estonian Airi riigipoolsest ostust kuuldes naerma.
"Me alles arutame kabinetiistungil võimalikke variante," lisas ta valitsuse tänasel nõupidamisel arutusele tuleva teema - Estonian Airi ostmine SASilt - kohta.
"Arutame, mis on olukord, kuidas on struktuuri seis.., kui midagi selgub, eks siis teatame," kirjeldas minister olukorda.
"Ma ei saa öelda ka, kas firma olukord on tõsine või ei. Ettevõtte majandusolukorda kajastab ikka ettevõte ise," pareeris Parts arutluse põhjuste esitamist ja hinnangu andmist lennufirmale.
"Ega rohkem pole mul praegu sel teemal öelda ka...," teatas minister kavalalt.
Estonian Airi emafirma SAS püüab oma kulusid kärpida igal moel. Ehkki SASil on III kvartalist isegi ette näidata väike kasum, püüab firma saada lahti kõigist lisategevustest ja ilmselt ka tütarfirmadest ning keskenduda endale ning põhitegevusele
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki analüütikud ennustasid SASile III kvartaliks kahjumit 40 miljonit eurot, tuli selle asemele hoopis üllatuslik kasum enne makse 10 miljonit eurot, edastab Kauppalehti.
Ilmselt lähipäevail läheb riik Estonian Airi ostu otsustavale sirgele, ilmneb Bloombergist. Täna lennufirma ostu arengutest valitsuse istungil ülevaadet andnud majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts on seni jäänud tabamatuks.
"Need on omanike vahelised diskussioonid. Meie juhatuse liikmed nendel kõnelustel ei osale," kostis Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelinen firma müügiteemal.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.