Tänu Helsingi asukohale on Finnair kiireimaks lendude teostajaks Euroopa ja Aasia vahel, selgus ülemaailmse lennubroneerimissüsteemi Amadeus 2009. aasta esimeste kuude andmetest.
Finnair saavutas lühima lennuaja 34,9 protsendil jälgitud lendudest. "Finnairi kodubaasiks on Helsingi Vantaa lennujaam, mis vastavalt oma geograafilistele eelistele võimaldab meil pakkuda kõige kiiremat ja efektiivsemat lennuühendust Euroopa ja Aasia liinidel," selgitas Finnairi Eesti müügidirektor Jan-Michale Nigmann. "Oleme panustanud oma aega ja energiat Aasia lennuturu väljaarendamisse, mis teeb tänaseks Finnairist kõige jõudsamalt Aasia suunas arenenud lennufirma Euroopas," lisas ta.
Andmed põhinevad lennubroneerimissüsteemi Amadeus statistikal, kus vaadeldi 756 ühesuuna lendu Euroopa ja Aasia vahel. Lende võrreldi 42 Euroopa linna ja üheksa Aasia sihtkoha vahel. Võrdluses saavutas Finnair kiireima ühenduse 34,9% kõikidest vaadeldud lendudest. Finnair jõudis kõige kiiremini sihtkohta 264 korral.
Finnairi teatel on nad Aasia liinide lennugraafikute väljatöötamisel arvestanud ühenduslendude aegu kõigi Euroopa sihtkohtadega, mis võimaldavad transiitreisijatel jõuda optimaalse ajaga ühelt lennult teisele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Finnair opereerib nädalas 60 lendu kümnesse Aasia sihtkohta: Tokyosse, Pekingisse, Bangkokki, Souli, Nagoyasse, Šanghaisse, Delhisse, Osakasse, Hongkongi ja Mumbaisse. Mullu lendas Finnairiga 8,7 miljonit reisijat, neist 1,3 miljonit Aasia suunal. Finnairi lennuparki kuulub 70 lennukit keskmise vanusega alla nelja aasta.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.