• 29.04.09, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Finnair tänu geograafiale kiireim lennufirma Euroopast Aasiasse

Tänu Helsingi asukohale on Finnair kiireimaks lendude teostajaks Euroopa ja Aasia vahel, selgus ülemaailmse lennubroneerimissüsteemi Amadeus 2009. aasta esimeste kuude andmetest.
Finnair saavutas lühima lennuaja 34,9 protsendil jälgitud lendudest. "Finnairi kodubaasiks on Helsingi Vantaa lennujaam, mis vastavalt oma geograafilistele eelistele võimaldab meil pakkuda kõige kiiremat ja efektiivsemat lennuühendust Euroopa ja Aasia liinidel," selgitas Finnairi Eesti müügidirektor Jan-Michale Nigmann. "Oleme panustanud oma aega ja energiat Aasia lennuturu väljaarendamisse, mis teeb tänaseks Finnairist kõige jõudsamalt Aasia suunas arenenud lennufirma Euroopas," lisas ta.
Andmed põhinevad lennubroneerimissüsteemi Amadeus statistikal, kus vaadeldi 756 ühesuuna lendu Euroopa ja Aasia vahel. Lende võrreldi 42 Euroopa linna ja üheksa Aasia sihtkoha vahel. Võrdluses saavutas Finnair kiireima ühenduse 34,9% kõikidest vaadeldud lendudest. Finnair jõudis kõige kiiremini sihtkohta 264 korral.
Finnairi teatel on nad Aasia liinide lennugraafikute väljatöötamisel arvestanud ühenduslendude aegu kõigi Euroopa sihtkohtadega, mis võimaldavad transiitreisijatel jõuda optimaalse ajaga ühelt lennult teisele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Finnair opereerib nädalas 60 lendu kümnesse Aasia sihtkohta: Tokyosse, Pekingisse, Bangkokki, Souli, Nagoyasse, Šanghaisse, Delhisse, Osakasse, Hongkongi ja Mumbaisse. Mullu lendas Finnairiga 8,7 miljonit reisijat, neist 1,3 miljonit Aasia suunal. Finnairi lennuparki kuulub 70 lennukit keskmise vanusega alla nelja aasta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele