Autor: Mariliis Pinn • 19. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Bussifirmad ei hooli naftahinna langusest

Kuigi kohati maksab bussipilet Eesti ühest linnast teise rohkem kui keskmisel pereautol kulub samal vahemaal bensiinile, ei kavatse bussifirmad piletihindu allapoole tuua. Ka taksofirmad ei pea sõidutariifi langetamist vajalikuks.

Reisijateveoga tegelev bussiettevõtte Sebe juhi Hugo Osula sõnul päästis möödunud aasta lõpus odavnenud diislikütus Sebe kahjumist ning võimaldas ettevõttel lõpetada majandusaasta väikese kasumiga, kirjutas Postimees.

«Bussipileti hinna alandamine on välistatud sellel lihtsal põhjusel, et praeguse palga juures on bussijuhtide tööl hoidmine raskendatud,» ütles ta.

Osula toonitas, et tegelikult on kütusekulu nende bussiettevõtte jaoks pigem väike kulu. «Suured kulud on ikkagi seotud palkade, masinapargi hooldamise ning uuendamisega,» märkis ta.

Riikliku autoregistrikeskuse (ARK) spetsialisti Aini Proosi sõnul maksis ministeerium hiljuti maavalitsustele välja esimese poole summast – 162 miljonit krooni.  «Kuna bussifirmad olid mullu kahjumis ja muud kulud olid suured, siis praegu ma ei näe, et bussipileti hinda hakataks alandama,» hindas ta maaliinide olukorda.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077