• 19.01.09, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussifirmad ei hooli naftahinna langusest

Kuigi kohati maksab bussipilet Eesti ühest linnast teise rohkem kui keskmisel pereautol kulub samal vahemaal bensiinile, ei kavatse bussifirmad piletihindu allapoole tuua. Ka taksofirmad ei pea sõidutariifi langetamist vajalikuks.
Reisijateveoga tegelev bussiettevõtte Sebe juhi Hugo Osula sõnul päästis möödunud aasta lõpus odavnenud diislikütus Sebe kahjumist ning võimaldas ettevõttel lõpetada majandusaasta väikese kasumiga, kirjutas Postimees.
«Bussipileti hinna alandamine on välistatud sellel lihtsal põhjusel, et praeguse palga juures on bussijuhtide tööl hoidmine raskendatud,» ütles ta.
Osula toonitas, et tegelikult on kütusekulu nende bussiettevõtte jaoks pigem väike kulu. «Suured kulud on ikkagi seotud palkade, masinapargi hooldamise ning uuendamisega,» märkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Riikliku autoregistrikeskuse (ARK) spetsialisti Aini Proosi sõnul maksis ministeerium hiljuti maavalitsustele välja esimese poole summast – 162 miljonit krooni.  «Kuna bussifirmad olid mullu kahjumis ja muud kulud olid suured, siis praegu ma ei näe, et bussipileti hinda hakataks alandama,» hindas ta maaliinide olukorda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele