• 28.11.08, 09:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartus kaob reklaam bussiakendelt

Tartu linnaliinibussidelt kaob aknaid kattev reklaam ning kaheksal  linnaliinil hakkavad uuest aastast regulaarselt liikuma madalapõhjalised bussid, teatas Tartu linn.
„Sõitjad on kurtnud, et  bussiaknaid katvad reklaamid takistavad vaba  väljavaadet ning liikumispuuetega inimesed soovivad liinidele rohkem  madalapõhjalisi busse. Nurinaid on sellegi kohta, et bussid on nii seest  kui väljast liiga mustad,“ ütles abilinnapea Margus Hanson.
Praegu sõidab Tartu linnaliinidel busse, mille külgedele kujundatud  reklaam katab ka aknaid. Linnavalitsuse ja GoBusi esindajate kohtumisel  lepiti kokku, et selliseid reklaampindu enam bussidele ei müüda ning olemasolevatelt võetakse reklaamkleebised maha lepingute lõppedes.
Esimesed reklaamlepingud lõpevad käesoleva aasta lõpul. Samuti lepiti kokku, et bussiakendele ulatuva reklaami kujunduselement ei või katta aknapinnast rohkem kui neljandiku ja see võib olla vaid suureaugulisest

Artikkel jätkub pärast reklaami

läbipaistvast võrkkleebisest.
Liikumispuuetega inimestele paremate sõiduvõimaluste loomiseks nõudis linn madalapõhjaliste busside kasutamist kindlatel liinidel. „Madalapõhjalised bussid hakkavad uuest aastast kindlatel kellaaegadel sõitma senise viie liini asemel kaheksal liinil. Nii on puudega inimesel võimalus igast
linnaosast kesklinna jõuda temale sobiva transpordiga,“ selgitas Hanson.
Hanson lisas, et uute busside valikul soovitab linn bussifirmal valida madalapõhjalisi variante, mis sobivad nii liikumispuuetega reisijaile kui lapsevankriga liiklejaile ja eakamatele inimestele. Millistel kellaaegadel ja liinidel täiendavad madalapõhjalised bussid uuel aastal sõitma hakkavad, saab vaadata esialgu interneti sõiduplaanist, uute
sõidugraafikute tegemisel pannakse vastav teave ka bussipeatustesse.
„Kuna liikumispuuetega inimesed on väitnud, et bussijuhid ei oska ega taha neid ühistranspordi kasutamisel aidata, siis otsustasime teha märgukirja bussijuhtide koolitusnõuete koostajaile majandus- ja  kommunikatsiooniministeeriumis, et vastav  osa  lisataks bussijuhtide koolitusprogrammi,“ rääkis Hanson.
Bussifirma esindaja Valter Keisi sõnul on lähiajal kavas kokku kutsuda  bussijuhtide üldkoosolek, kus tuleb kõne alla teeninduskultuur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele