Estonian Airis töötavast 58 piloodist koondatakse kuni 17, senised Boeingud vahetatakse väiksemate lennukite vastu ja harvendatakse mitmeid liine. Majandusminister Juhan Parts näeb siin selge arengukava puudumist.
Kõige enam on lendajate vähesusega kimpus Helsingi, Stockholmi, Londoni, Milano, Müncheni, Viini ja Frankfurdi liin, kus ka reise harvendatakse.
Majandusminister Juhan Parts ütleb, et Estonian Airi enamusaktsionäril SAS-il ja kohalikul juhatusel ei ole strateegiat ega pikaajalist plaani, kas ja kuidas Eestis tegutseda. „Puudub ambitsioonikus. Ei ole selget arengukava. Kord avatakse liin, siis jälle suletakse, avatakse järgmine. Riigi huvi on see, et lennuliiklus kui üks infrastruktuuri osadest, toimiks tõrgeteta, areneks. Et Tallinnast saaks otselennuga võimalikult paljudesse sihtpunktidesse,“ räägib Parts.
Täpsemalt loe homsest Äripäevast.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.