Keskerakonna fraktsiooni juhi Kadri Simsoni arvates muudaks erakapitali kaasamine Eesti Posti (Omnivasse) postiteenused kallimaks ja kahandab teenuseid, mida postifirma maal pakub.
Postiteenused koonduvad üha enam suurematesse keskustesse ning riigi seisukohast ei ole seda strateegilist valesammu võimalik heaks kiita. Mida enam teenused keskustesse koonduvad, seda enam peavad keskustest kaugemal elavad inimesed maksma märkimisväärset lisa eluks vajaliketeenuste eest, on see siis pensioniraha kättesaamine, kirja või paki saatmine.
Eraldi küsimus tekib seoses sularaha kättesaadavusega ning see puudutab paljusid väljaspool pealinna ja maakonnakeskusi tegutsevaid ettevõtjaid. Kui pangad on maapiirkondade sularahaga varustamisest sisuliselt loobunud, siis Eesti Post on võtnud enda kanda sularaha pakkuja rolli seal, kuhu pangad kontoreid ega sularahaautomaate rajada ei taha. Paljudes piirkondades on sularaha ainukeseks kättesaamise kohaks postkontor, nende sulgemise järel tekib oht, et sularaha kättesaadavus halveneb kriitilise piirini. Mis saab aga siis, kui uus omanikering otsustab, et sularahateenust ei ole enam üldse mõttekas pakkuda?
Reformierakonna plaan teenida riigieelarvesse ühekordset tulu on lühinägelik ning ei arvesta riigi pikaajalisi huve. Valitsus näitab end halva peremehena, kes on rahapuuduses valmis lüpsilehma maha müüma, et poest piima osta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Märtsis kasvasid Omniva Eesti pakiautomaatide mahud eelmise kuuga võrreldes 11,9 protsenti. Logistikaettevõtte sõnul on möödunud kuu mahud läbi aegade teine parim tulemus.
Eesti Posti nõukogu endine liige Olle Koop kommenteerib Eesti Posti olukorda.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.