Rahandusminister saatis valitsusse eelnõu, millega võetakse Eesti õigusesse üle ELi liikluskindlustuse direktiivi muudatused, et tagada kahjukannatanute parem kaitse. Muuhulgas võetakse kasutusele üle-Euroopaline kahjuajaloo vorm.
Muuhulgas hakkab muudatuste raames kehtima EL ülene kahjuajaloo vorm. Foto: Andres Haabu
Liikluskindlustuse süsteem on nii meil kui mujal Euroopas üldiselt hästi toiminud ja suuri muutusi direktiiv kaasa ei too. Liikluskindlustus on kohustuslik – see kaitseb nii õnnetuses kannatanut kui õnnetuse põhjustanut.
Mobire Groupi tarbijauuringust selgus, et hoolimata majanduslikult keerulistest aegadest puudub Eestis elavatel inimestel ülevaade autoga seotud kulutustest. Rohkem hinnatakse seda, et auto oleks alati olemas ja töökorras ning vähem mõeldakse keskkonna säästmisele.
Pakiroboti ja auto põrkumisi linnaliikluses tuleb ette üliharva. Olgugi robot kogult väike, on aga tegemist täieõigusliku linnaruumis osalejaga, nagu tõestas üks hiljtine juhtum.
Liiklusõnnetuse teadet saab nüüd paberivabalt vormistada ka veebilehel avarii.ee. Eesti Liikluskindlustuse Fond (LKF) avas mullu veebirakenduse aadressil avarii.lkf.ee, millega tänaseks teatatakse üle kolmandiku kõikidest Eesti liiklusõnnetustest. Mõlemad veebiaadressid jäävad tööle nii eesti, vene kui inglise keeles.
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusringile eelnõu, millega võetakse Eesti õigusesse üle ELi liikluskindlustuse regulatsiooni muudatused, et tagada kahjukannatanute parem kaitse.
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.