Pakiroboti ja auto põrkumisi linnaliikluses tuleb ette üliharva. Olgugi robot kogult väike, on aga tegemist täieõigusliku linnaruumis osalejaga, nagu tõestas üks hiljtine juhtum.

- Robot paiskus ristmikule ja lohises 20 meetri kaugusele üle ristmiku kuni juht lõpuks pidama sai.
- Foto: Ergo Kindlustus
Üks harvaesinev juhtum auto ja roboti kohtumisest leidis aset läinud aasta lõpul, kui Tallinnas sõitis ülekäigurajal, vilkuva kollase tule all sõiduauto otsa Starshipi pakirobotile. Robot paiskus ristmikule ja lohises 20 meetri kaugusele üle ristmiku kuni juht lõpuks pidama sai. Autol sai kannatada esiosa, roboti kahjustused olid raskemad: alt tuli ära üks ratas, viga sai ka liikuri raam. Nüüdseks on õnnetuse asjaolud selged ja kahjud hüvitatud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Prisma keti omanik S grupp teatas, et on otsustanud alustanud kodutarned Starshipi robotitega seitsmes eri piirkonnas, alustades Helsingist.
Kindlustuse hinda on oluliselt mõjutanud inflatsioon, elukeskkond ja inimeste käitumisharjumused, rääkis If Kindlustuse Balti erakliendiüksuse kliendikogemusjuht Indrek Puhm.
Isesõitvate kullerrobotite teenust arendav Starship Technologies on püstitanud uue maailmarekordi - ettevõtte kullerrobotid on läbinud tänaseks 10 000 000 kilomeetrit. Ükski teine valdkonna ettevõte pole selleni veel jõudnud.
Tänu valvekaameratele tabatakse järjest kergemini autojuhte, kes pärast õnnetuse põhjustamist sündmuskohalt lahkuvad. Selliste põgenemiste lõpptulemus on karm – näiteks tõkkepuu puruks sõitnud veokijuht pidi lõpuks maksma 12 000 eurot.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.