• 20.09.22, 10:00

AVIS toob roheiduga KWOTA turule uue teenuse

AVIS ja KWOTA hakkavad ühiselt pakkuma autosõidust tekkinud süsinikujalajälje kompenseerimise lahendust Carbon Impact Hero. Teenust saavad alates oktoobrist kasutada kõik täisteenusliisingu kliendid Eestis, Lätis ja Leedus.
AVIS Baltics tegevjuht Hardi Isok ja KWOTA asutaja Rain Vääna.
  • AVIS Baltics tegevjuht Hardi Isok ja KWOTA asutaja Rain Vääna.
  • Foto: HARRY TIITS
„Esmalt kompenseerisime enda töötajate autosõitude jalajälje ja nüüd pakume Carbon Impact Hero teenust ka oma klientidele,“ sõnas AVIS Baltics tegevjuht Hardi Isok. Isok lisas, et tegu on esimese omalaadse lahendusega täisteenusliisingu turul, mis on loodud ettevõtetele, kes eelistavad keskkonnahoiuks mõõdetavaid lahendusi.

Seotud lood

Uudised
  • 05.07.22, 15:54
FleetGuru sisenes autoparkidest kubisevale Poola turule
Sõidukipargi digitaalset haldust pakkuv Eesti iduettevõte FleetGuru sisenes Poola turule, kus ta näeb tohutute autoparkide näol väga suurt potentsiaali.
Uudised
  • 08.02.22, 09:58
Ideal Auto käivitas kasutatud autode oksjonikeskkonna
Autode müügi ja teenindusega tegelev Ideal Auto käivitas uue ärisuunana rahvusvahelise autode oksjonikeskkonna. Sellega soovib ettevõte viia autokaubanduse Eestis uuele tasemele ehk selle nii sõiduki müüjatele kui ka ostjatele täielikult avada.
Uudised
  • 27.06.17, 09:17
Autorendifirmad sõlmisid koostööleppe Apple’i ning Alphabetiga
Autorendifirmade Hertz Global Holdings ning Avis aktsiad rallisid eile 14% ja 12% jagu, kuna ettevõtted on kuulduste kohaselt sõlminud koostöölepingu Apple’i ning Alphabetiga.
Uudised
  • 04.08.16, 14:05
Avastamata mugavusteenus autopargis
Täisteenusliising on sõiduki soetamiseks enamlevinud tavaliisingute kõrval ettevõtete jaoks Eestis veel eksklusiivne teenus. Samas vabastab täisteenusliising ettevõtte mittevajaliku kapitali soetamisest ja autopargi haldustegevustest.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele