Ainuüksi Iiri lennukiliisingufirma AerCap esitas sel nädalal kindlustusnõude 3,5 miljardi dollari suuruses summas, kuna enam kui 100 selle ettevõtte lennukit on Venemaa ebaseaduslikult omastanud. Eurocontroli teatel on Venemaa sisuliselt röövinud 435 välismaistele liisingfirmadele kuuluvat lennukit.

- 2020. aasta veebruaris tarnis Airbus Aeroflotile oma esimese A350-900 lennuki.
- Foto: Airbus
AerCapi finantsjuht Peter Juhas kinnitas märtsi lõpus tehtud avalduses, et ettevõte on esitanud ligikaudu 3,5 miljardi dollari suuruse kindlustusnõude. AerCap on Venemaale liisinud kokku 135 lennukit ja 14 mootorit, kuid tagastatud on vaid 22 lennukit ja kolm mootorit, kirjutab aerotime.aero.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Venemaa president Vladimir Putin allkirjastas Reutersi teatel korralduse, mille kohaselt võivad Vene lennufirmad välismaalt liisitud lennukid enda nimele registreerida.
Venemaa peatab osad rahvusvahelised lennud, et takistada välismaa rendifirmadel lennukite tagasivõtmist, kirjutab Bloomberg.
25. veebruaril 2022 väljastatud EL määrus nr 833/2014 artikkel 3c ütleb järgmist: “Kosmosetööstuses ja lennunduses kasutatavaid kaupasid on keelatud müüa, tarnida, üle anda või eksportida Venemaa füüsilisele või juriidilisele isikule ja/või kasutamiseks Venemaal.” Mida see tegelikult tähendab ning kaasa toob?
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.