Bus-mile.com looja Meelis Vihvelin ja Speys.com asutaja Jussi Peltola tõid turule raske- ja erivedudele spetsialiseerunud veebikeskkonna 4hevy.com, mis teadaolevalt on esimene omataoline Euroopas.

- Eestis on uue veebiplatvormiga liitunud juba 20 raskevedudega tegelevat ettevõtet.
- Foto: Alliku Grupp
„See mõte tekkis täiesti elus enesest ja reaalsest vajadusest: mu parimal sõbral on mitu platvorm-veokit raske- ja eritehnika vedudeks ning tal oli pidev mure, kuidas vähendada tühisõite? Nende osakaal oli tal juba ca 50% ja tal kulus iga päev meeletu aeg, et leida uusi kliente,“ rääkis logistikauudistele Jussi Peltola, keda paljud mäletavad ka Ahola Transpordi omaaegse Eesti üksuse juhina.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Juba aastaid on meedias olnud juttu bussijuhtide puudusest ja neile makstavast tasust. Kerge on minna lihtsama vastupanu teed ja süüdistada ettevõtjaid, kes ei raatsi töö eest väärilist tasu maksta, kirjutab arvamusloos Bus-Mile OÜ juhataja Meelis Vihvelin.
Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis Aleksander Gansen logistika-idufirmast Speys sellest, kuidas koos Jaapani suurfirmaga plaanitakse maailma muuta.
Pärast seda, kui Cleveroni juht Arno Kütt tuli eelmisel sügisel välja ennustusega, et kogu logistika korraldus kolib tulevikus pilve ning ekspedeerijad kaovad nagu taksofirmade “kiisud”, otsustas Balti Logistika investeerida tarkvaralahendusse, mis oleks ainulaadne nii Baltimaades kui ka kogu Põhja-Euroopas.
Uueks Eesti Skype'iks peetud ettevõtte Shipitwise looja ja juht Aleksander Gansen räägib ära, mis tegelikult valesti läks, et ettevõte pidi tegevuse lõpetama ja töötajad koondama.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.