Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Soomlased matsid miljoneid Hiina ühendusse, kasu sellest ei tõusnud
Soomlased kulutasid kümneid miljoneid eurosid, et saada raudteeühendus Hiinaga, kuid paari aastaga kuivas rongiühendus kolmele rongile aastas, kirjutas YLE.
Raudteeühendus Hiinaga suutis ronge täita ainult ühes suunas.
Foto: AFP/Scanpix
Otseühendus Hiinaga toimub Kagu-Soome linna Kouvola ja Hiina Xi'ani vahel ning selle käivitamiseks investeeris omavalitsus raudteeterminali 30 miljonit eurot. Peatselt selgus, et rongiga vedu tasub end ära vaid Hiina korraliku subsideerimise korral.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.