Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Soomlased matsid miljoneid Hiina ühendusse, kasu sellest ei tõusnud
Soomlased kulutasid kümneid miljoneid eurosid, et saada raudteeühendus Hiinaga, kuid paari aastaga kuivas rongiühendus kolmele rongile aastas, kirjutas YLE.
Raudteeühendus Hiinaga suutis ronge täita ainult ühes suunas.
Foto: AFP/Scanpix
Otseühendus Hiinaga toimub Kagu-Soome linna Kouvola ja Hiina Xi'ani vahel ning selle käivitamiseks investeeris omavalitsus raudteeterminali 30 miljonit eurot. Peatselt selgus, et rongiga vedu tasub end ära vaid Hiina korraliku subsideerimise korral.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.