Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Soomlased matsid miljoneid Hiina ühendusse, kasu sellest ei tõusnud
Soomlased kulutasid kümneid miljoneid eurosid, et saada raudteeühendus Hiinaga, kuid paari aastaga kuivas rongiühendus kolmele rongile aastas, kirjutas YLE.
Raudteeühendus Hiinaga suutis ronge täita ainult ühes suunas.
Foto: AFP/Scanpix
Otseühendus Hiinaga toimub Kagu-Soome linna Kouvola ja Hiina Xi'ani vahel ning selle käivitamiseks investeeris omavalitsus raudteeterminali 30 miljonit eurot. Peatselt selgus, et rongiga vedu tasub end ära vaid Hiina korraliku subsideerimise korral.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.