Kuigi Rail Baltic hakkab kõige optimistlikuma prognoosi kohaselt tööle alles 2026. aastal, arvestavad nii mõnedki arendajad äri- ja tööstuspindu ehitades planeeritud raudtee trassiga juba täna.

- Kinnisvaraarendus peab mõtlema aastaid ette, mistõttu on Rail Baltica tulevane trass investeerimisel üheks oluliseks indikaatoriks.
Augusti lõpus alustati Ringtee Stocki ehitusega Veneküla kandis, kuhu praeguse plaani kohaselt tuleb ka Rail Balticu rongipeatus ning valmiva hoone pea 3400 ruutmeetrist on kolmandik tänaseks juba välja üüritud.
Ringtee Stocki projektijuhi Madis Letti sõnul saab asukohavaliku puhul otsustavaks eeskätt logistiline ligipääsetavus, mis on oluline kõigile rentnikele. Samas on tulenevalt äri eripärast igal ettevõttel ühenduste osas erinevad vajadused.
„Ringtee Stocki puhul sai määravaks selle asukoht ja potentsiaal, mis vastavad väga erinevatele logistilistele vajadustele – olgu selleks raskeveokite või jalakäijate ligipääsetavus. Hoone juures asub Tallinna ringtee mahasõit ning mööda ringteed pääseb kiiresti ja mugavalt teistesse linnaosadesse ja magistraalidele. Samas on ärihoone lihtsasti ligipääsetav jalakäijatele, sest Ülejõe bussipeatus asub kõigest 7-minutilise jalutuskäigu kaugusel,“ selgitab Lett.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Arendaja sõnul rekonstrueeritakse lähitulevikus läheduses asuv Väo ristmik ning ühtlasi on sinna planeeritud ka Rail Balticu Veneküla peatus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.