Pärnumaa maavalitsus ja kohalikud omavalitsused leppisid kokku Rail Balticu trassi asukoha Läti piirist Pärnu linnani.
Arutelu jätkub Pärnu-Rapla suunal, homme kohtuvad projektimeeskonna osapooled Vändra vallas, et täpsustada trassi kulgemist Põhja-Pärnumaal.
Eelistatud trass kulgeb Pärnumaa lõunaosas suuresti riigimetsa aladel, Pärnu-Ikla maanteest idas. Surju vallas Rabaküla-Metsaääre küla piirkonnas on aluseks vallavalitsuse eelistatud trassilõik. Pärnu linnas kulgeb eelistatud trass valdavalt praeguse raudtee koridoris.
Homsel kohtumisel tuleb veel kord arutuse alla Vändra ja Are valla osa, mille soovituslik eelistus ei kattu kohalike omavalitsuste omaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: aripaev. ee
Seotud lood
Peaminister Taavi Rõivas kohtus täna Leedus peaminister Algirdas Butkeviciusega, kellega rääkis Rail Balticu projektist.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) on arvutanud kokku palju Rail Balticu Harjumaa trassi osad maksma läheks ja mis on nende sotsiaal-majanduslik mõju.
Täna Tallinnas toimunud töögrupi kohtumisel leppisid Eesti, Läti ja Leedu kokku raudteeühenduse Rail Balticu ühisettevõtte aktsionäride leppes.
Rail Balticu projektijuht Indrek Sirp lahkub ametist. Uue juhi leidmiseks korraldatakse konkurss.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.