Pärnumaa maavalitsus ja kohalikud omavalitsused leppisid kokku Rail Balticu trassi asukoha Läti piirist Pärnu linnani.
Arutelu jätkub Pärnu-Rapla suunal, homme kohtuvad projektimeeskonna osapooled Vändra vallas, et täpsustada trassi kulgemist Põhja-Pärnumaal.
Eelistatud trass kulgeb Pärnumaa lõunaosas suuresti riigimetsa aladel, Pärnu-Ikla maanteest idas. Surju vallas Rabaküla-Metsaääre küla piirkonnas on aluseks vallavalitsuse eelistatud trassilõik. Pärnu linnas kulgeb eelistatud trass valdavalt praeguse raudtee koridoris.
Homsel kohtumisel tuleb veel kord arutuse alla Vändra ja Are valla osa, mille soovituslik eelistus ei kattu kohalike omavalitsuste omaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: aripaev. ee
Seotud lood
Peaminister Taavi Rõivas kohtus täna Leedus peaminister Algirdas Butkeviciusega, kellega rääkis Rail Balticu projektist.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) on arvutanud kokku palju Rail Balticu Harjumaa trassi osad maksma läheks ja mis on nende sotsiaal-majanduslik mõju.
Täna Tallinnas toimunud töögrupi kohtumisel leppisid Eesti, Läti ja Leedu kokku raudteeühenduse Rail Balticu ühisettevõtte aktsionäride leppes.
Rail Balticu projektijuht Indrek Sirp lahkub ametist. Uue juhi leidmiseks korraldatakse konkurss.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.