Soomes avatakse sel suvel rekordarv lennuühendusi mitmele poole Euroopas, pealinna piirkonnas annavad uusi võimalusi ka Tallinnast algavad lennud, kirjutab Yle Uutiset.
Seljakotiränduril on võimalusi varasemast rohke, nii alustab RyanAir lähipäevil Lappeenrannast ja Tamperest lende üheksasse sihtkohta, peamiselt Itaaliasse.
Kõige rohkem lisandub lende Põhjamaisele Norwegianile, kes alustab Helsingist lende 11 uude sihtkohta.
Tegevjuhi Bjørn Kjosi sõnul on odavlennuliinide lisandumine osa kogu Euroopas toimuvast muutusest. „Odavlennubuumi on näha eriti Kesk-Euroopas ja paljudes Põhjamaades. Soomes on lennuliikluse struktuuri muutus alles algamas,“ ütles ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tema sõnul on Madri-Euroopas odavlennufirmade osakaal Euroopa liinidel ligikaudu pool, Soomes aga vaevalt 15 protsenti.
Kõige rohkem siirdub Soomest algavaid uusi liine Vahemere piirkonda – Horvaatiasse, Itaaliaase ja Hispaaniaase. „Samas tulevad odavlennufirmad ka liinidele, mis neid varem huvitanud pole,“ märkis Ryanairi müügi- ja marketingijuht Elina Hakkarinen. Tund aega kestvate lendude kõrval ollakse pakkumas ka kolm või neli tundi kestvaid lende.
Suur osa suvisest kasvavast lennuliiklusest tulen mandritevahelistest kauliinidest. Finnair alustab suvel lende Singapuri, Blue 1 lisab lennuplaani Põhja-Ameerika lende.
Ja osa reisijaid alustab puhkust Tallinnast, kuhu lendab samuti varasemast rohkem odavlennufirmasid.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.