Jaana Pikalev • 15. detsember 2010
Jaga lugu:

Estonian Air peatas poole pealt sooduskampaania selle ''ootamatu edu'' tõttu

Estonian Air müüs eile Cherry.ee veebikeskkonna kaudu 1000-krooniseid kinkekaarte 600 krooni eest. Ostjate huvi 40 protsenti odavamat lennuhinda pakkuvate voucherite vastu oli nii suur, et lennufirma otsustas poole pealt müügi lõpetada.

Eile hommikul võis Cherry.ee Facebooki lehelt lugeda üleskutset: "Sõbrad, ühendasime jõud Estonian Airiga! See tähendab, et täna tõstame Teid sõna otseses mõttes taevasse! Nimelt saate kuni saabuva suve lõpuni lennata ligi 200 erinevasse sihtkohta üle maailma lausa 40% soodsamalt! Ja ärge lubage ka oma Sõpradel sedavõrd vingest võimalusest ilma jääda, juhtige rõõmuga nende pilgud www.cherry.ee! : )", kirjutab Best Marketing.

Cherry.ee ja lennufirma pakkumine jättis mulje, et vouchereid müüakse piiramatuses koguses, kuid kella kuue paiku õhtul müük peatati. Kokku jõuti osta 6520 kaarti 3,9 miljoni krooni eest.

"Kahjuks on Cherry.ee keskkonnas müügil olnud kinkekaardid läbi müüdud. Kuna me ei osanud ette näha, et voucherite müük kulgeb nii suure tempoga, said kampaaniaks prognoositu põhjal ette valmistatud voucherid otsa enne ette määratud aega. Estonian Airi nimel siiraimad vabandused kõigi ees, kellel kaart ostmata jäi," kommenteeris kampaania katkestamist Cherry.ee Facebooki lehel Estonian Airi Eesti turu turundusjuht Katrin Talvak.

Cherry tegevjuhi Priit Tompi sõnul tehti otsus müüdavate voucherite arvu 6500-ga piirata Estonian Airi poolt ootamatult ning see muutis tehniliselt võimatuks ka kampaania jätkamise Cherry poolt.

"Cherry.ee vabandab kõikide oma kasutajate ees seoses Estonian Airi otsusega peatada poole pealt täna toimuv müügikampaania. Enne kampaania algust kinnitas Cherry Estonian Airiga lepingu, mis välistas voucherite piiramise kampaania käigus. Kahjuks tegi Estonian Air aga poole kampaania pealt teistsuguse otsuse. Ühtlasi ei kandnud Cherry kõnelused lennufirma turundusosakonnaga ning Estonian Airi juhatuse esimehega vilja. Estonian Air teatas, et piirdub vabandusega ning kampaaniat ei jätkata, kuna see osutus ootamatult edukaks. Palume Cherry kasutajate poolt mõistvat suhtumist meie piiratud võimalustesse antud olukorras midagi ette võtta. Cherry kaalub omapoolseid samme Estonian Airi lepingu raames lähipäevadel," selgitas nördinud klientidele juhtunut Cherry tegevjuht Priit Tomp.

Facebookis järgnes Estonian Airi ja Cherry teadetele voucheritest ilma jäänute pahameeletorm. "Ma ei saa aru, mis ettevalmistatud kinkekaartidest siin juttu saab olla - tegu ei ole ju paberkandjal kinkekaardiga või muul füüsilisel kujul esemega. Ja et ei ole piisavalt koode genereeritud, no kamaan, kui raske neid juurde on siis "genereerida" Ärge valetage! Kui teil oli algusest peale piirang peal, kui palju tohite sellise soodustusega pakkuda, siis oleks pidanud see kirjas olema. Või oleksite pidanud need 6 tundi veel vastu pidama. Piinlik!" kirjutati Cherry.ee Facebooki lehel.

Et olukorda päästa, palus Katrin Talvak kõigil, kel kampaania raames ost sooritamata jäi, saata oma kontaktid eilse päeva jooksul (kuni kl 24.00) Estonian Airile.

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Roberta Lupp
Roberta LuppLogistikauudised.ee sündmusedTel: 5331 0510roberta.lupp@aripaev.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee